Forum www.wakfubos.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Huppermage (2019)

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.wakfubos.fora.pl Strona Główna -> Poradniki / Huppermage
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Eisaku



Dołączył: 28 Lip 2017
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 23:16, 23 Maj 2019    Temat postu: Huppermage (2019)

Huppermage
Huppermage jest to klasa ciekawa z sporym potencjałem , robi za naszego strzelca z wieloma urozmaiceniami i nieczęsto niedoceniania wśród graczy na 200 lvl.Posiada duży zestaw spelli ze wszystkich elementów co bardzo wzbogaca drużynę o te brakujące.

Punkty postaci
Intelligence : 10pkt w resisty , reszta w hp -> tu sprawa jest oczywista
Strength : Wszystko w elemental Mastery -> spelle huppera bazują w wiekszości na zadawanych obrażeniach z elementu dlatego nie trzeba tu kombinować z dystansem , aoe czy innymi rodzajami dmg
Agility : tu opieramy sie na tym jaki mamy playstyle . Niektórzy lubią inicjacje , a inni wszystko pod dodge dać . kwestia wyboru
Fortune : 20 w Critical Chance i reszta w Critical Mastery , nie ma sie co zastanawiać . Crit mastery przyda się do runy Unravelling która zamienia Critical Mastery w czysty element.
Major : 1Ap , 1Mp (co jest oczywiste ) , 10% Inflicted damage (każdy lubi zadawać dużo obrażeń) i 50 Elemental Resistance (żeby nie ginąć za szybko)

Spell Deck
Żeby móc szybko przemieszczać się z elementu w element warto zaoparzyć się w cztery podstawowe spelle każdego elementu po 2 ap
- Energy Flux
- Downpour
- Collapse
- Diurnal Butterflies
do tego zawsze bierzemy
- Light Arrow (najwiekszy dmg ze wszystkich spelli musi być ! )
- Principio Valere (ten spell ma bardzo dużo zastosowań przez co musi się znaleść w naszym decku )
- Light of Dawn (z racji że fire ma u huppera najwiekszy przelicznik , light of dawn jest najlepszym spellem pod pojedyńcze cele w razie braku QB
- Solar Stronghold ( ten spell redukuje dmg przeciwnika co jest bardzo przydate , mimo kosztu jaki ponosimy (-20% max QB per hit) jest to szczególnie ważne przy buidach pod niskie QB gdzie co rundę jesteśmy w stanie używać tego spella )
- Walloping (wysoki przelicznik obrażeń , dodaje critical chance gdy uderzymy mając fire rune )
Ostatnie 3 spelle są wedle życzeń , pod wysoki dmg można wziąść Heart of Fire , Mirage i Luminescent Disc . Lub zamiast HoF i mirage , Will-o-the-Wisp i inny light spell (Glistening Halo , Light Sword , Glistening Tears).
Z racji że huppermage jest niemalże koniecznością na ultra bossie Nogordzie , trzeba zamienić pod niego Downpour na Wall of Energy i Mirage na Glistening Tears.

Passywy
Tutaj mamy 4 konieczne passywy które zawsze musimy mieć .
-Fullness (przy każdym normalnym spellu daje nam % dmg pod Light spelle)
-Universality (przy każdej turze daje nam % dmg inflicted za każdą użytą runę)
-New Breath ( 30 inicjacji , startujemy z 250QB i jak mamy rune air to za każdym razem jak zaatakujemy z air spelli kogos zadajemy 5% wiecej obrażeń )
- Carnage (passywa z darmowym 15% inflicted dmg - bo czemu nie ^^)
Dalej będą passywy możliwe do wyboru oraz zalecane przez mnie
- Dynamo ( dodatkowy dmg z elementu i 80 resistów przy HoF , przydatne i zalecane)
- The Gift ( dodatkowy dmg z elementu przy rzuceniu light spelli , deaktywuje natunalną generacje QB i dodaje 20% wiecej generacji QB przy rzucaniu spelli - fajne , jak lubimy rzucać light spellami jak dzicy)
[Dodatkowe]
- Pulsation - ciekawa passywa pod HoF można grać zamiast The Gift jak rzucamy light spellami raz np Light Arrow czy rzadziej spotykany build pod Twilight Beam)
-Soul Development - passywa jest o tyle fajna że dodaje nam dodatkowy spell Eclipse który niszczy armor , fajny do poszczególnym dungeonów itp.
Mechanika postaci :
Tak jak wspominałem jest to nasz strzelec i jedno ze źródeł obrażeń , z racji że postać ma nie ma wakfu a tzw Quadramental Breeze (QB) nabijanie go następuje podobnie jak u wielu innym postaci . Light spelle korzystając z niego zadaję obrażenia z najlepszego elementu celując w najsłabsze resisty przeciwnika (tj u foggernauta stasis).Jego passywy opierają się na nabijaniu dodatkowych % do obrażeń , czesto bedziemy używać/zużywać spelle nawet w podłogę byleby mieć bonus Very Happy Postać ta posiada wiele udogodnień tj Push , Pull (Diurnal Butterflies , Dancing Shadows) , dodatkowy crit (Walloping) , redukcja range'a (Luminoscent Disc) , zabieranie crita (Vestige) , obrażenia omijające redukcje (Resonance) , ogólna kradzież dmg pod elementy (spelle 2ap) , nabijanie armora (3 spelle earth) , kradzież życia (Light Sword , Moonbeam ) , zamiana pozycji (Mirage) , zmiana locka z dodge dla przeciwnika (Glistening Halo) , ściana blokująca wizje (Wall of Energy) , redukcja obrażeń (Solar Stronghold) ;
Ogólnie sporo tych udogodnień przez co chętnie przyjmuję dobrych huppermagów do drużyny , nie mniej potrzebują rundę lub 2 żeby się przygotować do ataku i zadać ogromne obrażenia , w razie potrzeby mają także całkiem znośnie spelle pod AoE.
Buildy pod Huppermaga :
Mamy 3 główne buildy pod niego
A) Pod niskie QB
B) Pod duże QB
C) Pod CC
Wszystkie powyższe są dobre , można również mniej martwić się o QB a bardziej samymi obrażeniami i zbierać na itemy pod maksymalne osiągi.
A) Tutaj skupiamy się aby nasz Solar Stronghold chronił nas co rundę i żebyśmy ewentualnie byli w stanie zaatakować Mirage'em lub Light Arrowem
B)Pod duże QB skupiamy się na maksymalnym osiągach 1 spella - Twilight Beam'a -> zadaje obrażenia bazujące na posiadanej aktualnie liczbie QB
C) Sprawa jest prosta , skupiamy się na combosach typu spam Resonance , Light Sword i ewentualnym stackowaniu tarczy na earth.

Drobne uwagi i sugestie
Chciałbym aby o przeczytaniu tego małego guild'a nie brali spelli tj. Rift i Shiny Orbs . Z racji że spotkałem się z hupperami którzy operowali tymi spellami i dziwili się że nic nie robią dla przeciwnika(a raczej pieścili ich po brzuszkach Embarassed )to sugerowałbym nie używać ich. Uwaga mimo że posiadamy Solar Stronghold dalej jesteśmy bardzo mocno podatni na ataki przeciwnika , należy pamiętać że to nas osłaniają i nie robimy za żywą tarcze dla innych. Z racji że stopniowo na niskich lvl'ach huppermag nie ma dużych szans ze względu na przeliczniki itemów , dobrą opcją jest inwestycja w tą postać w poźniejszych etapach gry.
Załączam także plik excela z moim wykresem obrażeń wszystkich spelli huppera (uwaga , plik jest w formie własnej notatki jakby były pytania możecie zostawić je tutaj albo zostawić je bezpośrednio na moim discordzie -> Shiro#4454 )
Link : [link widoczny dla zalogowanych]

Mam nadzieje że skorzystacie z tego poradnika i zaskoczycie niejednego gracza 0_^.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.wakfubos.fora.pl Strona Główna -> Poradniki / Huppermage Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Forum.
Regulamin