Forum www.wakfubos.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

30-130 LV QUEST - WITAMY W HOGWARCIE !!!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.wakfubos.fora.pl Strona Główna -> Poradniki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ataru00
Administrator


Dołączył: 25 Maj 2015
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:38, 15 Gru 2015    Temat postu: 30-130 LV QUEST - WITAMY W HOGWARCIE !!!

Witajcie w Hogwarcie szkole magi i czarodziejstwa !!! Położonej na cudownej Rock Island.

(Pominę informacje co na jaki LV bo niema to sensu każdy zrobi ile może i wróci lub wbije ten 130 i zrobi se questa ponadto na duna nie dostajemy puki co ogromnej ilości kluczy wiec radzę zachować na wycieczkę z umówionym teamem opis duna zamieszczę na końcu. Ponadto znajdujemy tu dalszą część akcji odnośnie Zinit)

Do zdobycia. Trofeum, fajny miecz na 80 lv, 1 nowy Spell aktiv i 2 zdolności pasywne. Zatem bardzo ciekawe zdobycze.


Potrzebne nam będą:

- 50 edelweiss - herbal 75 LV
- 15 swiecacego jadu - pająki na wyspie Sadida
- 5 rustic handle - profesja broni
- 30 Double Carat saphie-
- 20 Ditsy Flower - herbal 15 LV

Ponadto z Questa dostajemy 2 klucze na końcowego duna.

W przypadku straty kluczy niema możliwości ich craftu. Ale wypadają one z zwykłych Hodlumow potworków na 60 lv.



Zaczynajmy zatem. Wszytko opiszemy jak zawsze w najprostszy sposób jak się da. Do każdego questa również mamy kompas wiec raczej się nie zgubimy. Przypomnę ze klikając na aktywnego questa z boku ekranu możemy zmieniać cele kompasu. Questa nie powinno się wykonywać z sidami bo może się zbuczyć. Questy można niektóre wykonać w grupie.


W Asturb jest platforma i przy niej NPC Hagrid aby wyruszyć na wyspę należy stać w centrum platformy i porozmawiać z NPC obecnym obok - cały czas jesteśmy w centrum platformy. Lecąc na wyspę musimy się poruszyć zostaniemy zaatakowani.

Na wyspie kierujemy się do drzwi po lewej i kierujemy sie do gabinetu profesor Minerwy McGonagall i zapisujemy się do szkoły.

Musimy przynieść pewne przedmioty zanim weźmiemy udział w zajęciach. Wychodzimy drzwiami po prawej --- potrzebne przedmioty.
M--- mapa tu działa. Możemy też przybliżyć sobie kamerę. Ważne przedmioty świecą się.
- w klasie - pergamin
- w dormitorium na biurku kwiatek
- w szklarni wiaderko
wracamy pogadać z McGonagall i ruszamy na lekcje zielarstwa do szklani do pani Pomona Sprout

Mapa jak zaliczyć walkę z roślinkami. NIE WOLNO ZEJŚĆ ZE SZLAKU- zalecam włączenie w opcjach gry - TACTICAL VIEW

[/img]

Gadamy z nauczycielka i idziemy się przespać do dormitorium Gryfindoru oczywiście. Czeka nas walka po walce idziemy spać i znów na lekcję zielarstwa.

Musimy przynieść 20 Ditsy Flower ---- profesja herbal 15 lv

Po czym wyruszamy do duna na 22 lv w Amaknie klucz zdobywamy sami. I wracamy kolejne do pani Sprout i do McGonagall.

Gratulacje zdaliśmy do kolejnej klasy nie będziemy kiblować.

Idziemy na piętro schodami trafiamy do biblioteki gdzie profesor Filius Flitwick nauczy nas zaklęcia Wingardium Leviosa

Bierzemy teraz za 3 testy mające nas nauczyć zaklęcia bawimy się w przesuwanie skrzynek. Sa to proste gry logiczne każdy podoła wystarczy się zastanowić. Po zaliczeniu idziemy się pochwalić dla profesora osiągnięciami.

Zostajemy wyslani do magazynu jest obok basenu. Tu badamy wszytkie skrzynki i zostajemy zaatakowani. Po walce wracamy do Flitwicka i udajemy sie do duna z hodlumami w dowolnej nacji 65 LV - tym razem dostajemy klucz. Po dunie wracamy do profesora nauki zaklęć.

Zostajemy wysłani na zajęcia obrony przed czarna magia do profesora Gilderoya Lockharta trafimy do klasy idąc mostem do sąsiedniej wieży po prawej stronie.
Gadamy z Lockhartem i próbujemy zejść schodami znajdującymi się w klasie piętro niżej.

Okazuje się ze nie mamy odpowiednich rzeczy do nauki a korytarz jest zalany i bez Skrzeloziela ni hu hu... Informujemy o tym Flitwicka, a on odsyła nas do nauczycielki zielarstwa.

Potrzebne nam będą:

- 50 edelweiss - herbal 75 LV
- 15 swiecacego jadu - pająki na wyspie Sadida
- 5 slicing point - profesja broni 80 lv półfabrykat ze skałek
- 10 ancestral handles - profesja broni 80 lv półfabrykat z drewna
- 30 Grievous Kroominium - miner 80 lv - skałki na wyspie Kelba

Gdy wszytko zgromadzimy idziemy do odpowiednich nauczycieli zielarstwa i obrony przed czarna magia.

Obrona przed czarna magia. Mamy mini grę musimy stawać na glify tak aby odtworzyć z glifow miecz narysowany na podłodze. Stając na glifa przesuwamy go w miejsce gdzie staliśmy wcześniej. Możemy zacząć walkę kilka razy próbując sobie wylosować rozłożenie glifow by zmniejszyć sobie ilość roboty. Nie musimy robić screana miecza jest on pod glifami jak staniemy na nim to pojawia się jako puste szare pole wiec łatwo odtworzymy obrazek. Po wykonaniu zadania rozmawiamy z nauczycielem.

Mając skrzeloziele nurkujemy w korytarzu. Musimy szybko przedostać się na jego koniec. Glify zwiększaj nam poziom powietrza, który ubywa nam z każda turą. Rybki są nie groźne. Możemy je ubić by nie przeszkadzały. Po walce otwieramy skrzynie i wracamy do biblioteki zdać relację profesorowi zaklęć.

( tu nie pamiętam czy wracamy do McGonagall też zdać relacje ale chyba nie)

Zdaliśmy na 3 rok same dwóje na szynach ale poszło.

Idziemy do gabinetu samego Albusa Dumbledore W prawym górnym rogu na pietrze z biblioteka. Na biblioteczce jest książka otwiera tajne przejście.

Czeka nas tu proste zadanie ale ciężej będzie mi je opisać. Filmik byłby bardzkiej pomocny ale nie nagram Very Happy bo jestem głupi.

Musimy przejść drogę na czas i nie wpaść w kałuże z woda bo zgaśnie nam świeczka. Biorąc nowe świeczki wydłużamy sobie czas. Mi udało się zrobić to mając 3 min czasu zapasu. Macie zatem mój wlasnoreczie wykonany schemat.

- Zółte świeczniki
- Czerwone dźwignie
- Niebieskie drzwi
- Pomarańczowe wejście i wyjście
- Skreślony świecznik to podpucha i ślepy zaułek.

[/img]

Tak na 1 raz schemat wydaje się dziki ale za przejściem na spokojnie klikając i nie spieszać się dacie rade.

- Bierzemy dźwignie i świecznik 1 i gaz w lewo świecznik 2 tam na końcu dźwignia wracamy do 1 drzwi
- idziemy do okola ślepego świecznika prawą strona odijajac w lewo i kierując się do świecznika 4
- odbijamy w prawo i skręcamy do góry drugim zjazdem nie pierwszym tam kałuża
- skręcamy w prawo trafiamy do dużego pomieszczenia po skosie dolny prawy róg kałuża za nią przejście ciągle idziemy w prawo( olewamy świecznik 4) jesteśmy nad wygasłym świecznikiem 1 odbijamy w gore po ścianie idziemy tam dźwignia po lewej bierzemy jesteśmy blisko świecznika 4 bierzemy
-odbijamy lekko do góry i w lewo kierujemy się do świecznika 5 i drzwi będą nieco niżej po przejściu przez nie staramy się odbić w prawo ciągle poruszając się do dołu
- odbijamy w lewo jak nadarzy się okazja docieramy do świecznika 6 bierzemy i odbijamy do góry - tu uważamy- obchodzimy świecznik dwie kałuże blisko siebie - i wychodzimy do wyjścia

Wiem mętne to ale na pewno pomoże.

Trafiamy do sali gdzie znów bawimy się w podchody jak na cmentarzu na pustyni i srambadzie. By zabić mobka trzeba go 2x uderzyć sacrier zabija na hita w plecy chować możemy się w cieniu filarów. Można wykonać w grupie. Zalecam drogę po dolnej ścianie i prawej i usuniecie 2 do 3 mobkow z tamtej strony.

Po wyjściu kierujemy się do duna. Mamy mało kluczy i więcej nie zdobędziemy puki co wiec radze pewny team i nie brać sidow.


Dungeon na 130 LV

Walczymy z ulepszona wersja hodlumow - silniejsze inteligentniejsze:
Eni potrafi wskrzeszać dodać range
Sac nadaje sacri
Iop zabiera ap
Cra stawia bekony i atakuje aoe.

Mamy do pokonania 3 fale mobkow i bos.
Nad głową bosa pojawiają się symbole żywiołów. Dany symbol daje dla bosa całkowita odporność nań. Np symbol ziemi zielony nad głową - bos odporny na ziemie bijemy wszystkim innym.

Staramy się nie stawać w liniach z postaciami z teamu. Bos ma bardzo niewygodne dla nas i mocne aoe. Ponadto zabiera MP i Range.

Z mobów dropia garden gemy fragmenty - 10 daje 1 gem.
Dropia ponadto 2 rodzaje bagow losowa nagroda.
Bag z runami, proszkami i mlotkami.
Bag z losowym fragmentem relikta.


Po pokonaniu VOLDEMORTA wracamy do Minerwy McGonagall zdać relację z naszych przygód.



To tyle jeśli chodzi o szkołę magi i czarodziejstwa. Wielu z was nigdy nie zechce tu wrócić ale inni wyniosą z niej wspaniałe wspomnienia.

Mam nadzieje że nie pomyliłem nic i dzięki za przebrnięcie do końca.


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Ataru00 dnia Nie 9:55, 15 Kwi 2018, w całości zmieniany 25 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.wakfubos.fora.pl Strona Główna -> Poradniki Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Forum.
Regulamin