Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ataru00
Administrator
Dołączył: 25 Maj 2015
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 14:07, 19 Kwi 2016 Temat postu: Iop |
|
|
Postać średnio i blisko dystansowa. Wykorzystywana do walki w pierwszej lini. Dzięki dużej ilości tanich ataków moze wyprowadzać ciekawe combo.
Typ gry: Tank walka w pierwszej lini.
Siła bojowa:Bardzo dobra
Zdolność wsparcia: może popchnąć, zwiększyć sojusznikom dmg oraz odporność, zabrać przeciwnikowi mp.
Summon: brak
Mobilność: Bardzo dobra.
Samowystarczalność: Dobra
Specjalność: Brak.
Iop to podstawowy tank. Na powietrzu opiera swoje dmg dzięki temu ze te ataki są najtańsze i można wykonać ich wiele w ciągu rundy. Uzyte w odpowiedniej kolejności ładnie sie bufują.
Przykłady dobrego combo:
jabs-flurry-wallop-gutting-uppercut-gutting-wallop-flurry-jabs
Wallop+Flurry+Gutting Gust+Gutting Gust
Uppercut+Super Iop Punch+Wallop+Flurry+Gutting Gust+Gutting Gust
Wallop-Flurry-Gutting gust-Gutting gust-Uppercut-Jab-Uppercut-Flurry- na koniec przywraca 2 AP
Dance Combo
gg - j - j - uc - j - uc - f - f - w - f - gg - gg - uc
Polecane Spele dla postaci na 3 żywioły:
Powietrze
Każdy spell jest dobra inwestycja.
Ziemia
- Roknocerok
- Impact
- Charge
Ogień
- Heavenly Sword
- Super Punch Iop
- Iop's Wrath
Zalecane podstawowe statystyki
Force:
Melee Damage
single target damage
Elemental
Agility
Lock
lub
Lock i Dodge - (podwójny skil)
Chance
Critical Strike
Critical damage
Block- opcjonalnie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ataru00 dnia Pon 18:52, 04 Lip 2016, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Drakk94
Dołączył: 26 Sty 2016
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 18:09, 27 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Absolutnie z chance się nie zgadzam z prostej przyczyny iop ma pasywke bravery dająca 1crit za 2blocka (max +20%crit) więc crit dmg jest opcjonalny ale crit strike a potem block...A pasywka ta jak dla mnie jest obowiązkowa ponadto przy każdym critcie dostajemy 2% blocka a przy combosach z air potrafie nawet wykoksić 12% blocka dodatkowo.
Co do agility to zależy od stylu gry Lock i Dodge jest ok ale równie dobre są osobno lock i dodge ponieważ mamy pasywki pod locka, zaś dodge daje mobliność
Z ognistych speli super iop punch jest obowiązkiem reszta opcjonalnie aczkolwiek uważam że iop bez iop wratha to nie iop
Havenly sword jest ok aczkolwiek preferuje jugment ze względu na buffy dla ally i przyzwoite aoe thunder bolt też nie jest głupi bo daje flaming w połączeniu z jumpem potrafi ładnie przygrzać przeciwników ale to zależy od preferencji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|