Ataru00
Administrator
Dołączył: 25 Maj 2015
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 16:54, 20 Sty 2018 Temat postu: MINERAL TOWER 100 POZIOMOW - JAK ROZKMINIC WIERZE |
|
|
Ok co to jest Mineral Tower?
To dung który możemy robić z postaciami na wysokim LV jaki na niskim.
To znaczy Normal moga iść np osoby w takim skladie - Iop 38 LV Cra 112 LV Eni 200 LV.
Elit niestety tylko 186 + ale niema sie co dziwić tam bardzo groźnie.
Minimalny poziom to 36 a maksymalny 200.
Dun posiada 2 tryby:
Normal - 36-50 LV
Elit - 186 -200 LV
W trybie NORMAL jesli osoba na 51-200 idzie na duna jej lv zostaje zaniżony oczywiscie do LV 50. I dostanie random eq i build. Po dunie przywracamy zmiany klikajac --- O--- i wybierając normalny build podstawowy.
Kazdy tryb posiada 50 LV Stasi. Czyli 100 poziomow trudnosci.
Które dziela sie dodatkowo jeszcze na 8 mniejszych poziommow.
Stasi każdy wie co to. Ale czym sa te MNIEJSZE "poziomy"?
Mniejsze poziomy to zakres naszej punktacji za duna. Co za tym idzie rozne rodzaje dropow do zdobycia. Te mniejsze poziomy to dodatkowe Utrudnienia na szczescie 1 razowe.
Dokladnie :
Normal - 36-50 LV
Stasi 1-20(Dropy pierwszego zakresu) - 50 LV dropy ekwipunku.
Stasi 21-50 (Dropy drugiego zakresu) 120-140 LV dropy ekwipunku.
Elit - 186 -200 LV - Stasi 1-20 dropy nieco miej elitarne - 21-50 dropy bardzo elitarne - 190-200 lv Ekwipunek.
Przy czym nie wystarczy zrobić duna z samym Stasi oczywiście zawsze cos dostaniemy. Ale by miec szanse na lepsze nagrody musimy robić - mini wyzwania - za ktore dostajemy punkty. gdy wejdizemy na duna dostajemy wyzwania do zaliczenia -- klikamy -- Q--- i wszystkei sa widoczne. Wyzwania sa rozne Np. uzyj całe Ap nie zuzyj calego MP Nie uzywaj WP zabij bosa first.
Za każde wykonane zadanie dostajemy Punkty. Które przenoszą nas w poziomie osiągalnych dropów. To sa te pomniejsze poziomy. Poziomy drpow aktywują się od LV pkt zdobytych - 1000-2000-3000-5000.
Tak wiec uznajmy ze Robiy duna na 50 LV na stasi 21 i mamy nabitych punktów z zadan 5000. Znaczy to ze możemy dropnac na dunie itemy 140 LV w tym relikt.
Ogólnie dropy sa do wglądu na tablicy obok duna.
Jak wejść na duna?
Musimy miec 36 LV dostajemy quest - Udac się do Amakny i na obszarze - Ferile Prarie- nad Bowis dunem jest archeolog musimy z nim pogadać.
Idziemy do - Holey Forest - Port - i tam czeka Ecaflip co zabierze nas na wyspę z Mineral Tower. Gadamy z NPC przed wejściem i wchodzimy.
W srodku jest NPC - gdy z nim pogadamy daje nam wejściówkę na duna.
1 wejściówka na dzien. Jeli chcemy więcej musimy kupić z ITEM SHOPA.
Wejściówki darmowe sie nie sumują nie przechodzą nie zużyte na kolejny dzień.
OK mechanika.
1. Duna możemy iść tylko w 3 Postaci.
2. Gdy umrzemy na dunie gadamy z NPC co stoi obok po naszej śmierci i możemy iść znów nie tracąc wejściówki. Lub opuścić obszar.
3. Sztuczka jesli umrzemy możemy zacząć walkę poleczyć się w niej i poddać by pojawić się kolo NPC - poleczone punkty zostają.
Sztuczka pozwala nabc tez wiecej punktow np wyzwanie zabij 4 mobki z ognia zabijamy i uciekamy z walki. I kolejne wyzwanie abij 4 z wody.
Mechanika.
Normal. 36-200 LV - dostępny
1 Mechanika.
Bos do okola siebie tworzy tarcze. Aby je usunąć musimy zniszczyc kamień danego koloru. Sa 4 kamienie kazdy podatny na żywioł z którego stworzony. Zielony najefektywniej bijemy z ziemi. Gdy tarcza znika z danej strono z tej możemy bić bosa. Wejście na tarcze powoduje utratę HP. Sztuczka jeśli staniemy w miejscu gdzie byl zniszczony kamien i zaczekamy to dany kamień sie nei odnowi. Wiec bos ma mniej tarcz.
2. Mechanika
Bos przywoluje swoje 2 Klony. Nie zabicie klonow spowoduje ich wchłoniecie bos leczy sie tyle ile klony miały HP wchłoniecie co 3 tury. Wtedy przywołuje kolejne 2 klony.
Dodatki.
NA 4 PASKU SPELI mamy dostępne 2 dodatkowe spele dla duna.
1. daje nam +6 wp i 100% wiecej dmg po 3 turach.
2. daje nam tarcze od naszych bazowych HP oraz +400 odporności.
Może być ale nie musi Kara HP za użycie WP.
3 Mobki - Kazdy podatny na jakiś żywioł. Nie sa szczególnie groźne. Sredni czasem kradnie WP. Duży uciążliwy potrafi kraść AP lub MP oraz Push. Atakuje aoe i w dużym dystansie.
Uznajmy ze NORMALA można swobodnie biegac w random Emblemie do 15 LV. Może 20 jak ciekawy skład. Ale od 21 radze zaopatrzec sie w sesowne EQ. na 50 lv. Dun przypomina troche duna Enurado.
Elit
186-200 dostepny
Tu zmienia się układ duna i jest ciezko. Przydaje się coś do pozycjonowania i kontrolowania planszy. Nie możemy pozwalac sobie na BŁĘDY. Bo WSZYSTKO Bije TU MOCNO, JAK ZLE BIJEMY ZROBI RIPOSTĘ, BŁĄD MOZE SPOWODOWAC DED CALEGO TEAMU.
Uznajmy ze dun podobny troche do Borsukow może troche do xelorium.
Przed zaczeciem walki zawsze czytamy pasywki mobow i bosa by obczaić jaka taktyka. Mobki biją Aoe tak jak i bos wiec lepiej nie stać obok siebie. Bezpieczny dystans to odległość 2 kratki miedzy postaciami.
Mechanicznie do okola skałek rosną obszary zielone - zaczęcie tury na zielonym natychmiastowy ded. Zakończenie tury na zielonym obszarze 4x daje nam bonus ap i dmg. Glify do okola planszy powiększa obszar skałek. Zniszczenie skałki kasuje jej obszar rośnięcia. Skałki maja 4 pozimy wzrostu.
Mechanika 1
Bosa wolno bić tylko poza obszarem zielonego pola skałek.
Mały mobek - odporny calkowicie na losowy żywioł. Ziemia lub Powietrze.
Sredni mobek - nie wolno bic gdy mamy obok siebie sojusznika do 3 kratek. Robi aoe 3x3 kratki do okola najbliższej skałki.
Duzy mobek - Możemy go bic jesli w pobliżu nie ma wroga lub kryształu do 3 kratek. - robii co ture aoe w lini prostej od skalek 4 pola.
Faza 1 - usuwamy mobki i bijemy bosa bezpiecznie radze rozwalić wszystkie skałki tez zeby nie nadziać sie na jakaś głupio w 2 fazie.
Faza 2 - Bos przywołuje różowy obszar do okola jakiejś salki - cały team musi tam się dostać i stanąć na nim NATYCHMIAST JAK SIE POJAWI. Inaczej ded - summony nie muszą.
UWAGA - NIE WOLNO STAĆ NA Drzewku Eca ani byc podniesionym przez Pande - bo ded. I ti uwaga lepiej by ta skałka byla rozwalona wcześniej bo jak na niej staniemy i pole zniknie moze sie okazać ze rozowe pole zakrylo zielone a my na nim stoimy i ded.
Faza 3 - bos przywołuje znów pole różowe ale mniejsze musimy na nim stanąć jak poprzednio a jak zniknie przywołuje fale mobkow. Pozostaje przeżyć i ubić wszytko.
Mechanika 2
Bosa wolno bic tylko na obszarze zielonym - obszar rosnacej skałki.
Mały mobek - odporny calkowicie na losowy żywioł. Ziemia lub Powietrze.
Sredni mobek - Wolno bic gdy mamy obok siebie sojusznika do 3 kratek. Robi aoe do okoła siebie. 3x3.
Duzy mobek - Możemy go bic jesli stoimy blisko skalki wroga do 3 kratek - robii co ture aoe w lini skos od skalek 4 pola.
Faza 1 - Usuwamy moby i pozycjonujemy bosa na zielone pole. tam go bijemy.
Faza 2 - bos zaznacza kryształ - musimy go natychmiast zniszcyc inaczej ded. Biemy bosa tak samo.
Faza 3 - to samo co 2.
Dodam tyle ze nagrody z duna nie sa jakieś niesamowite ale werto biegać chocby dlatego ze mozna go raz dzinnie za darmo a syf na sell. Dodam tez ze wysokie stasi jak i elit - potrafi bardzo zdenerwowac.
To tyle tradycyjnie mamy tez maszyne z tokenami a w niej nagrody linked np wierzchowiec nowy czy pet.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ataru00 dnia Sob 17:49, 20 Sty 2018, w całości zmieniany 2 razy
|
|