czarny-smok
Dołączył: 13 Lut 2017
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk, Jstrzębie-Zdrój
|
Wysłany: Czw 17:05, 11 Lip 2019 Temat postu: Nowy system enchamentu czyli jak teraz wygląda runowanie |
|
|
Witam, wszedł nowy pach nasze stare poczciwe runy poszły w zapomnienie, a twórcy przygotowali nam nową mechanikę. Nie chce tutaj oceniać czy jest dobra czy zła nie po to piszę ten post, chcę jedynie przybliżyć każdemu z czym to się je i jak to działa.
Sloty
Prawie każdy element naszego ekwipunku posiada pewną ilość slotów - nie mają tego sztylety, tarcze, emblemy, pety i mounty (jest to oczywiste ale wole wspomnieć). W momencie wydropenia itemu jest on niezidentyfikowany, nie znamy jego elemental mastery oraz ilości slotów, wystarczy, że klikniemy w niego 2 razy i odkrywa przed nami swoje tajemnice. Każdy item może mieć od 1 do 4 slotów - im więcej tym więcej bonusów jesteśmy w stanie narzucić naszemu bohaterowi.
Jest to system LOSOWY więc nie ma reguły czy indyfikujemy legendarny czy mistyczny item, tutaj odzywa się nasz pech lub szczęście w losowaniu (jeśli ktoś zna jakieś rytuały, zaklęcia, czarne msze do Boga Ecaclifa może się z nami podzielić
Sloty a update itemu
Więc to nie koniec niespodzianek, w momencie gdy chcemy ulepszyć nasz item np. z mistycznego do legendy znowu musimy poddać go indyfikacji - tak zaś LOSOWO dostajemy sloty na danym itemie. I znowu nie ma reguły możemy upować np. buty 4 slotowe a legendy będą mieć tylko 1.
Zmiana ilości slotów
Mamy ratunek w sytuacji pecha, w każdym mieście jest maszynka o nazwie Enchantment Workshop (jest oznaczony na mapie więc nie ma trudności w znalezieniu go). Udajemy się w te miejsce w celu ratowania naszego dobytku zdobytego łzami i krwią.
Odpalamy maszynkę, item, który chcemy ratować musimy mieć w inventory nie założony na siebie i teraz jest jedna złota zasada:
jeśli chcemy zmienić ilość slotów poświęcamy item tej samej jakości czyli chcąc zmienić sloty w butach legendach poświęcamy drugie takie same legendarne, chcemy w relikcie dajemy 2 taki sam relikt itd
Na taką operację mamy 5 prób i też jest losowa, choć jest jedno pocieszenie nigdy nie może nam wypaść mniejsza ilość slotów - mogą się zmienić kolory ale nigdy nie spadnie nam np. z 2 do 1.
Kolory i ich rola
Więc każdy kolor daje nam inny rodzaj bonusu, dodatkowo jeśli trafi nam on się w jego "ulubionym" miejscu da on nam bonus razy 2! Przykładowo Zielony slot w butach da nam nie +30 Rear Mastery tylko +60! Warto to wsiąść pod uwagę, gdy chcemy podbić specyficzną umiejętność czy resy postaci. Poniżej wypisze co dane kolory nam dają - nie będę wyszczególniać gdzie mamy podwójny bonus, gdyż w grze jest to bardzo ładnie pokazane po prawej stronie(widać to też na 2 zdjęciu poniżej).
Single Target Mastery, Melee Mastery, Earth Res, Area Mastery, Distance Mastery, Berserk Mastery
Water Res, Air Res, Elemental Mastery, Life (+HP), Healing Mastery, Lock
Dodge, Initiative, Fire Res, Critical Mastery, Rear Mastery
Najbardziej pożądany, dlaczego? Jest uniwersalny daje dowolny bonus z dowolnego koloru, dodatkowo jeśli zdecydujemy się na bonus x2 w danym elemencie będzie dawać nam ten bonus x2!
Rozwijanie mocy bonusów
Nie potrzebujemy do tego maszynki wystarczy kliknąć w dany ekwipunk i dany kolor, który chcemy rozwijać.
Następnym krokiem jest wybór bonusy który chcemy uzyskać oraz jak duży on ma być.
Koszt rozwoju
Za rozwój naszych bonusów płacimy shardami, a maksymalny poziom koloru to 10. Kosztorys wygląda następująco:
Level 1: 1
Level 2: 3
Level 3: 7
Level 4: 15
Level 5: 31
Level 6: 63
Level 7: 127
Level 8: 319
Level 9: 895
Level 10: 3199
Zdobywanie shardów
W momencie, gdy mamy niepotrzebne itemy możemy użyć nowego narzędzie w naszym inventory - młotka dzięki któremu mielimy niepotrzebne rzeczy na shardy i powdery. Zasada jest taka za itemy do ubioru (ekwipunek) dostajemy shardy za wszystko inne powdery.
Zmiana efektu na kolorze
Jeśli w którymś momencie stwierdzimy, że chcemy zmienić efekt naszego koloru na inny wystarczy udać się do maszynki i wybrać kolejny nas interesujący. Taka operacja JEST DARMOWA.
Wyciaganie shardów
Istnieje możliwość wyciągnięcia shardów z itemu jednak odbywa się to kosztem -20% za już zapłacony bonus. W maszynce klikamy Effeckt ale analogicznie klikamy w - nie +.
Rola kolejności kolorów i Sublimacje
Sublimacje to kolejna nowość z jaką się spotkamy. Rodzaj kolorów i ich kolejność może nam niezwykle pomóc. Są zwoje zwane SUBLIMACJAMI, które dają nam nowy efekt, który może być niezwykle potężne! Tyle ile mamy elementów ekwipunku z slotami, tyle sublimacji możemy dać naszemu bohaterowi. Przykład sublimacji poniżej:
Jak widac potzrebujemy 3 czerwone sloty aby móc tą sublimacje przypisać do dowolnego przedmiotu.
Jest tego bardzo dużo więc nie ma sensu tutaj wypisywać ich, poza tym bawienie się w sublimacje to już na prawdę zabawa na end game, chyba, że ktoś ma wybitnego farta wcześniej
Zmiana kolorów i kolejności
Tutaj z pomocą znowu przychodzi nam maszynka i 5 prób, dalej działa zasada poświęcenia itemu o tej samej wartości! Nie bieżemy tylko pod uwagę ilości slotów i kolorów! Używamy funkcji Colros w celu zmiany kolorów, Orders w przypadku zmiany kolejności.
Sublimacje Relikt i Epik
Ułatwienie dla wielu graczy, teraz nie trzeba ulepszać reliktu i epika, wystarczy zdobyć pożądany zwój z efektem i narzucić jego efekt na wybrany item.
Życzę wszystkim powodzenia w nowym sytemie enchantowania, oby wasz ekwipunek był jak najlepszy!
Post został pochwalony 0 razy
|
|