Forum www.wakfubos.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Questy - może komuś pomoże

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.wakfubos.fora.pl Strona Główna -> Poradniki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ataru00
Administrator


Dołączył: 25 Maj 2015
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 0:32, 09 Paź 2015    Temat postu: Questy - może komuś pomoże

Tak mam okazje wam przedstawić solucje do questow wakfu.
Możliwe ze ten poradnik wam pomoże albo znajdziecie jego filmowa wersje na youtube. Będę pisał z pamięci postaram się niczego nie ominąć. Zamieszczę tu jednak też opis questów pobocznych, których niema na youtube.



Asturb i Nacje

1LV

Po wyjściu z chatki pogadaj z gościem siedzącym na stercie kamasow (waluta growa)
Aktywuje się kompas wskaże drogę do innej chatki tm musimy pokonać mobka i pogadać z rycerzem.
Wychodzimy i biegniemy zgodnie z kompasem do starego tartaku pokonujemy grupkę mobkow. Wracamy do gościa siedzącego na kamasach.
Biegniemy do magazynu tam musimy zbadać skrzynie. I pokonać kolejna grupkę.Wracamy do zleceniodawcy. I biegniemy na cmentarz tam dotykamy grobu i przechodzimy mala zabawę logiczna.
Lądujemy w kanałach po scence kolo NPC są drzwiczki musimy zagrać ponownie w mini grę.

Pieczemy Pizze

Mamy dostępne 3 składniki w beczkach - papryka -ser -pomidor
Jak pieczemy- najpierw ogłuszamy larwę - larwa ogłuszona rusza się o 1 mniej normalnie rusza się 2. (x2 ogłuszenie kasuje larwę) następnie nadziewamy i do pieca.

U góry są małe ikonki po najechaniu kursorem pisze jaki kolor larwy mamy upiec z jakim składnikiem. Zbędne larwy usuwamy ogłuszenie x2. Misje można zrobić w grupie.


Mając Pizze wychodzimy gadamy z Robalem i biegniemy do Legowiska larw tam czyścimy pokoje aż natrafiamy na zamknięte drzwi. Cofamy się do NPC i dostajemy klucz wracamy do legowiska. I zabijamy bosa.

Ponownie gadamy z Robalem i idziemy do Świątyni Ogresta - tam pokonujemy mobka i napotykamy ponownie zamknięte drzwi. Gadamy z Robalem i wychodzimy z kanałów idziemy do domu bogatego NPC siedzącego na Kamasach. Gadamy z nim i z jego żoną w domku. Wracamy do kanałów i do Świątyni Ogresta. Czyścimy świątynie i w pokoju po lewej. Skrzynia z - Quest itemem pozwalającym przechodzić przez teleporty. Jesteśmy w pułapce nieco powyżej na ziemi zapadnia przechodzimy po niej gdy zamknięta - czekamy na odpowiedni moment. Aktywujemy dźwignie i jesteśmy wolni. Przechodzimy przez teleporty po prawej i bierzemy klucz do bramy. Otwieramy bramę pokonujemy bosa i uwalniamy rycerza z klatki. Klawisz --- K--- od tej chwili możemy dodać sobie pomocników do grupy. Gdy niema z kim biegać zawsze pomogą, uzbrajamy ich jak normalne postaci.

Na tym etapie powinniśmy mieć ok 12 LV. Nieco eq z questa i peta - Dot - na mapie są studnie po wyciągnięciu wiadra wody możemy nakarmić go wodą od następnego dnia. max 50x daje mksymalny 50 lv. Gdyby zdechł ożywiamy - Osamodas Powderem - koniczyna profesja Chef 0 lv.

Powinniśmy porozmawiać z każdym NPC w Asturb by odblokować profesje. Udać się do świątyni by zakupić darmowa księgę teleportacji obok NPC w Świątyni Alma i wziąć pierwszy token z ołtarza - bierzemy codziennie. Dotknąć każdego Dragoturkeya. Oraz w centrum Asturb nieco powyżej Zapp jest wielka statua po jej dotknięciu odblokujemy wejście na Ecaflip Arene - arena pojedynków pvp i dostaniemy kolejny item teleportacji.

18LV


Wybieramy nasza nacje na tablicy w centrum Asturb obok sowy. Nasza gildia należy do Bonty. Każka nacja daje inne bonusy do craftu - lv szybciej się wbija.

Amakna - farmer
Bonta - drwal
Brakmar - górnik
Sufokia - rybak

Udajemy się do wybranej nacji statkiem. W oucie uzupełniamy u NPC brakujące profesje.

Nacje można zmienić poprzez porozmawianie ze strażnikiem w Asturb. Strażnik stoi bezpośrednio na drodze do kazdej nacji wystarczy iść ścieżka. Koszt 25 tysi. Lub możemy popłynąć na bermudy z nacyjnego portu i zostać Riktusem -co odradzam.

35 lv

Asturb rozmawiamy z Melmac nieco poniżej Światyni Alma.
Idziemy do światyni kolejna rozmowa idziemy zgodnie z kompasem zbadać krzak. Wracamy do światyni i dostajemy 3 questy każdemu możemy aktywować kompas odwiedzamy starych znajomych z każdym rozmawiamy. Mamy zabić szczury w piwnicy (nowość w grach rpg). Idziemy do Melmaca. U kowala mamy przekuć żelazo na dowolnym kowadle - Broni -(Weapon), a u krawcowej zrobić - nici- musimy sami sobie nazbierać kwiatków. Te same co do Osamodas Powdera. Idziemy znów do Melmaca. I możemy wejść d zagrody.

Łapiemy wierzchowca

Jest to irytujące i głupie ale możliwe do wykonania.

Nasze zadanie to zmęczyć peta biegając za nim i ciągle go uspakajamy 2 skilem. A kolejnym bardziej meczymy. Gdy się odblokuje skil osiodłania musimy podejść bezpośrednio do peta i go osiodłać. Następnie powtarzamy czynność z bieganiem za nim aż się odblokuje Skil by go dosiąść.

Prościej nie opisze. Jest to irytujące.

38 LV

W Oucie naszej nacji po lewej są schody na ich szczycie drzwi do garnizonu. Zagadać musimy ze strażnikiem i zostaniemy przyjęci do straży od tej pory możemy bawić się w PVP i zabijać przestępców. Badamy pokoik powyżej.


W tym czasie powinniśmy porozmawiać z każdym NPC w nacji wejść do każdego obszaru i wszędzie zaznaczyć Dragoturki.

Quest Poboczny

Mowa o Mecenary tablica centrum Asturb i Kanałach Asturb i takie same w każdej nacji. Jeżeli wykonamy wszystkie questy z tablic otrzymamy kostiumy każdej nacji i Asturb w sumie 5 kostiumów. Niema znaczenia jaka mamy nacje i tak możemy mieć wszystkie 5 kostiumów.

Ponadto do znalezienia jest 8 emotek są porozrzucane po mapie 4 znajdziemy idąc do okuła murów zamku. Na murach są drzwi, a za nimi sa skrzynki z emotkami.

SEKRET COCOBURIO

Quest odbieramy w nacjo Bonta. Na bagnach mieszka NPC Cocoburio.
Rozmawiamy z nim.
Idziemy w dol chatka obok niej kamień czytamy x=16 y=8.
Idziemy na dol krzaki wchodzimy na nie - mamy stanac na krzaki obok wielka skala - czytamy x=19 y=8.
Idziemy do Janka w bonta out dostajemy książkę czytamy.
Idziemy na statek na bagnach x=15 y=10 atakujemy szkielet na wyspie.

Sekret Justice Cave

Wymagany Fiszer 60 LV.
Bonta jeziorko - x11 y2 - tam lowimy Justice Key
Wjescie do Justice Cave - x10 y 10.
Tylko tam można craftowac Justice Seta.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ataru00 dnia Sob 18:19, 18 Lut 2017, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ataru00
Administrator


Dołączył: 25 Maj 2015
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 0:34, 09 Paź 2015    Temat postu: Ciąg dalszy.

50 LV

Wild Estate


Na wyspę płyniemy, po dotarciu trafiamy do zdewastowanego obozu gadamy z gobalem. I badamy Obóz - są tam na ziemi porozrzucane narzędzia wiadra i ślady oraz podarta flaga na ruinach. Wychodzimy z obozu i idziemy po śladach każde badając staramy się żadnych nie przeoczyć udajemy się w prawo do kolejnego obozu tam badamy flagę i badamy zejście do podziemi. Badamy szkielet pokonujemy grupki mobkow ponownie badamy kolejny szkielet i wysadzamy skałę. Droga docieramy do 3 obozu. Ponownie badamy flagę i schodzimy do podziemi badamy kamień, a następnie dziennik.

Zadanie złożyć - laskę - po prawej są małe kupki ziemi kopiemy w nich aż znajdziemy stylisko. Po lewej są grupki gobali z nich zdobywamy fragmenty głowni. Gdy mamy wszystkie 3 części klikamy w ekwipunku na głownie i łączymy laskę przycisk - use po lewej po kliknięciu obok opisu (skorupy możemy połączyć w wazony do wystroju). Idziemy do stolika koło skały i ostatecznie łączymy przedmioty.

Walka - z mobkami i bosem. Jak coś nas złapie jesteśmy trupem. Wiec uciekamy i summonimy sobie pomocników do pomocy polecam każdego po 1 i oni walczą za nas.

Po połączeniu laski idziemy wyżej i używamy na mapie. Pokonujemy bosa czytamy dziennik i się wracamy. Do pierwszego dziennika idziemy do pokoju gdzie był bos w naszej rzeczywistości i tam wychodzimy idziemy do 4 obozu.

W domku walka. Po walce gadamy z NPC wychodzimy z domu za domem leży wełna mamy ją zabrać i zanieść do owego Bworka.

Idziemy w lewo po schodach pod górą (Lewa Góra na mapie nie wulkan nam gdzie jest zapp) jaskinia gdzie mieszka szef wioski. Gadamy z nim i idziemy zażyć nieco sportu. Stadion na tej samej wysokości po prawej stronie góry.

Mecz- łapiemy piłkę i ciągniemy za sobą na pole przeciwnika. Polecam summonowanie samych blockerów i nimi ustawienie ścinany za, która przejdziemy. po wygraniu kolejnych meczów tabliczkami wybieramy poziom. Idziemy do szefa i on wysyła nas na wulkan prawy dolny róg mapy. Gadamy z kucharzem wysyła nas po składniki. Po prawej są mobki zbieramy składniki i oddajemy dla kucharza. Wrzucamy do klatki 1 odrtutke wracamy do kucharza i dajemy kolejna.

Walka- mamy 4 beczki i chorego bworka uciekamy przednim przesuwamy tak by stał obok beczki. I wtedy niszczymy beczkę.

Wracamy do szefa i idziemy na szczyt góry gdzie mieszkał Szef Bworków. Wchodzimy do świątyni po walkach lądujemy w dużym pomieszczeniu. Idziemy odwrotnie do wskazówek zegara wiec od prawej dolnej strony. Po walkach bierzemy- The Excarnal Scepter -(quest item do otwierania barier) bierzemy skrzynie gadamy z NPC.
Rozwalamy totem Scepterem pokonujemy moboy i znów rozmowa z archeologiem. 3 pokoik pokonujemy drzwi w kolejności---- środek prawo lewo. Kolejna rozmowa wracamy. 4 pokoik na ścianie są narysowane znaki po których stopniach po podłodze możemy stąpać by nie spaść.
Kolejny archeolog. mamy 4 kamienie z nimi idziemy do statui po prawej pilnujących bariery każdej dajemy 2 kamienie kolejna walka i skrzynia.
Idziemy w lewo do kolejnej wielkiej bariery plonujemy mobki i bosa. Po pokonaniu bosa nieco niżej jest wyjście. Uciekamy przed głazem.

The Excarnal Scepter- mamy możemy teraz otwierać bariery - item bierzemy do ręki by otworzyć barierę. Zbieramy skarby.

55LV

Płyniemy na Calmar island. Rozmawiamy z Kapitanem Calmari. Dostajemy łopaty możemy je umiejscowić na pasku szybkiego dostępu. Kopiemy w wyznaczonym punkcie na plaży. Stajemy na oba glify w sekretnej kryjówce używamy dźwigni na ścianie i bierzemy mapę. Po przeczytaniu mapy idziemy do kolejnego punktu znów kopiemy łopatą stajemy na wszystkie 6 glifów na ziemi. Walka - Mamy przetrwać wszystkie fale mobków. Po walce dostaniemy nowego peta. Idziemy do Kapitana po nagrodę. NIestety peta nie mamy w ekwipunku bo uciekł. By złapać peta musimy poszukać na plażypojawiaja sie takie małe płomyczki mobki. Musimy pokonac kilka by wypadł z nich pet. Pet aktywny w ekwipunku gdy kopiemy na plaży daje większa szanse na wykopanie skarbu. Ciekawe itemy do wykopania - Dora świetny kapelusz od 70 lv daje +7 wis i Kama set.


Miejsca gdzie kopiemy w queście.



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ataru00 dnia Śro 12:17, 08 Lis 2017, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ataru00
Administrator


Dołączył: 25 Maj 2015
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 10:38, 22 Paź 2015    Temat postu: Kelba 65LV

Kelba 65 LV


Po przypłynięciu statkiem wchodzimy do windy i biegniemy do NPC oznaczonego gwiazdką. Dowiadujemy si eo dziwnych wypadkach na wyspie. Następnie Biegniemy do sklepiku gdzie dostajemy questa ochrony kolejnego konwoju. Idziemy znów do NPC oznaczonego gwiazdka i ponownie na statek porozmawiać z kolejnym. Po walce wracamy do sklepiku i dostajemy zadanie zbadania poprzednich ataków Black Crow. Wszystkie punkty oznaczone na mapie. Nastepnie udajemy się do kryjówki pod mostem - lewa strona mapy.

Walka polega na pozycjonowaniu przeciwników odpowiednio do żywiołu glifa znajdującego sie na ziemi. Przeciwników tam wypchamy rzucamy teleportujemy lub po prostu biegamy ciągnąc ich za sobą.

Po walce rozmawiamy z NPC i idziemy do własciwej kryjówki Black Crow.
Znajduje się obok na 1 części wyspy.

Wracamy do sklepiku po nagrodę i biegniemy na 2 cześć wyspy tuz za mostkiem po lewej jest jaskinia a w niej Black Crow. Następnie biegniemy do nowego NPC oznaczonego gwiazdka na tej drugiej cześć wyspy. Dostajemy zadanie zbadanie skradzionych skrzyń, każda oznaczona ponownie na mapie. Po zbadaniu wszystkich wracamy do NPC.
I dostajemy zadanie zbadanie kolejnej kryjówki - lewa część mapy nieco po środku - po walce udajemy się na spotkanie z ostatnim przeciwnikiem - mamy okazje stawić czoła dla Ush ^^

Walka wymaga nieco taktyki walczymy w teamie z Black Crow.
W walce nasz sojusznik walczy my uciekamy jako ze nasze dmg jest prawdziwie mizerne. Summonimy bijemy z dystansu leczymy tarczujemy. I staramy się nie oberwać jako iż mamy połączone hp z BC.


Quest Poboczny

Kostium dla drago turka - żeby zdobyć musimy zrobić wszystkie czasówki na obu stronach wyspy - zebrać cos, zabić mini bosa, złapać peta, pokonać grupę. Ponadto wykonać wszystkie 3 party questow Otomaia z oby cześć wyspy - 10 matsow na klucze - 10 nasion - ukończ duna. Wykonanie questa zajmuje ok 14 dni chyba ze ktoś aktywuje wam Otomaia to się ukończy w 1.

Warto ukończyć wszystkie etapy Mecenary - tablica w centrum dostaniemy 4 młotki do run.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ataru00 dnia Czw 11:59, 22 Paź 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ataru00
Administrator


Dołączył: 25 Maj 2015
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 10:39, 22 Paź 2015    Temat postu: Blibliza 70 LV

Blibliza 70 LV

Jest to ważny quest bez zaliczenia wstęp do Jely Dimension i Jely Duna będzie niemożliwy.

Po dopłynięciu na wyspę rozmawiamy z żelkiem w budce i odbieramy program atrakcji biegniemy w lewa stronę plaży i ludką dopływamy na imprezę.

Tu opisze jak bić mobki Bliblyboy - są to słabe mobki jednak bicie ich w niewłaściwy sposób wywołuje kare odbierająca nam HP. zaczynamy od najmniej kosztownego ataku np za 2 AP pojawia się na nas znacznik nowy informujący ile możemy zużyć ap mp i wp w atakach by nie otrzymać kary (-HP) a otrzymać buf. Zawsze bijemy tak by został sam znacznik bez liczb. Jeśli znacznik wskazuje powiedzmy 8 oznacza to, że mobka możemy zaatakować atakiem koszt - 2ap1wp i 3ap1mp= 7

Po pokonaniu 5 mobkow wracamy na główna wyspę i idziemy do NPC oznaczonego gwiazdką. Następnie odbijamy drogą w lewo i gadamy z zielonym żelkiem ochroniarzem i idziemy zatańczyć.
Jest ten element zbugowany i trzeba do skutku próbować. Tańczymy zgodnie z kolorami jakie wskazuje nam DJ wchodząc na odpowiednie pola i używając spela. Wracamy do NPC i odbijamy teraz w prawo rozmawiamy z NPC obok starułetki i mamy wygrać jedna z mini gier. Mint albo lemon Dimension.

Pacman lub Plants vs Jely

Po mini gierce możemy przejść przez portal na końcu wyspy do Jelix Dimension. Za teleportem jest ROŚLINKA GUM

Quest poboczny - bijąc żelki możemy wydropic gałązki takiej roślinki, gdy zbierzemy 30 możemy je zanieść do owej roślinki i dostać taka samą i nieco expa.

Przechodzimy przez teleport to prawej stronie wymiaru. By spotkać sie z bosem. Przed bosem mamy zagrać melodie i zabić grupkę słabych mobków.

Bos - w tej walce nie liczy się dmg tylko ilość ataków na turę. Możemy oczywiście walkę zrobić w teamie 2 os wystarczą. Zatem ignorujemy w walce wszytko oprócz bosa. I bijemy go najtańszymi możliwymi atakami.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ataru00
Administrator


Dołączył: 25 Maj 2015
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 11:03, 22 Paź 2015    Temat postu: Shhhudoku's Kingdom 95 LV

Shhhudoku's Kingdom 95 LV

Czeka nas trochę biegania. Na wyspie są 4 powiązane ze sobą duny. Musimy ukończyć każdy z nich by zdobyć fragment klucza na ostatni Hush.
Na 3 zdobywamy emotki do zdobycia też z questa pobocznego całkiem fajny młotek i mieczyk.

Zaczynamy od rozmowy z NPC tuż przy statku i idziemy na pierwszego zaczynamy oczywiście od najniższego lv. Po przejściu Bosa dostajemy kartkę papieru należy ją przeczytać. I udać się do NPC.

NA drugiej części wyspy nieco po lewej idąc po schodkach dotrzemy do wierzy. W niej należy zagrać na glifach Air tubą (emotka) by ukończyć wymagane są 2 osoby. Tu nie pamiętam czy można za 1 razem zaliczyć 4 cześć questa ale można spróbować. W 1 roomie wierzy należ przegrać walkę z mobkiem by dostać klucz strażniczy.
Tak czy inaczej idziemy do drugiego duna i w 1 roomie na ziemi są namalowane biała farba wzory musimy zetrzeć 25 kratek.
I następnie wracamy się do wieży by poddać się w 1 roomie chyba ze zaliczyło poprzednio nam ową walkę. I udajemy się do 3 duna. Po pokonaniu bosa (łapiemy części klucza) po lewej jest brama otwieramy ją i za nią kolejna wala uwalniamy więźniów i gadamy z nimi.

Mając 3 części klucza - haiku - łączymy je w maszynce obok 4 duna. Żeby zakończyć quest musimy ukorzyć duna w minimum 4 osoby. Po pokonaniu bosa przed organami są glify do każdej emotki wchodzimy na nie teamem i gramy każdy swoją melodie.

Quest Poboczny


Whispering Pick- potrzeba nam, jeśli nam jakimś cudem dropie. Udajemy się z nim do wielkiej rzeźby crackera. I wydłubujemy złoty ząb. Cracker jest umiejscowiony na mniej więcej pośrodku wyspy. Wystarczy iść po ścianie po prawej stronie. Mając ząb udajemy się na druga stronę wyspy i tuż w samym górnym prawym rogu mapy jest kolejna wieża. W miej mamy mała zabawę taktyczna. Po walce musimy udać się do znów do 1 duna na 95lv i tam w 2 roomie jest warsztat w niem craftujemy młotek.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ataru00
Administrator


Dołączył: 25 Maj 2015
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 11:56, 22 Paź 2015    Temat postu: Chillberg Island 100 LV

Chillberg Island 100 LV

Mamy tu parę questów pobocznych do zdobycia 2 kostiumy 1 broń i buty i 2 pety, deco gem, dodatkowo przejdziemy się po emotkę.

Po dotarciu na wyspę rozmawiamy z NPC przy statku i udajemy się na rozmowę do Otomaia. Poniżej niego jest jaskinia. W niej dropimy z walk futerka które chce Otomai. Wracamy do niego i kolejnie zbieramy tarodium po lewej stronie są takie słupki lodowe niebieskie z nich wydostajemy tarodium. Jeśli pójdziemy całkowicie w lewo po górnej ścianie dotrzemy do miejsca gdzie z lodu wystaje gałąź. Jesli ja dotkniemy wejdziemy do jaskini gdzie jest skrzynia otwieramy ją do skutku aż wypadnie emotka. Mając tarodium wracamy do Otomka. nastepnie wracamy do NPC przy statku.

Teraz idziemy po-na prawej ścianie aby dotrzeć do łódki i płyniemy na wyspę piratów. Tam znów dropimy odpowiednia ilość matsów, które chciał NPC. Mobki są tam agresywne atakują nawet same. Wracamy do NPC i udajemy się za obóz otomka jest tam zejście pod lodowiec.

Znajdujemy się w zniszczonej wiosce. Rozmawiamy z NPC. Po prawej jest drewniana klapa wchodzimy tam używamy biblioteczki i mamy retrospekcje gadamy z każdym NPC. Idziemy do zasypanej biblioteki po prawej czeka nas tam walka po użyciu książek. W walce mamy przetrwać tylko. Możemy walczyć możemy ociekać niema to znaczenia byleśmy przetrwali do czasu aż pojawi się bos. Po w bibliotece pojawi się mała książka przy prawej ścianie należy ja przeczytać. Na samym końcu wioski jest przejście idziemy tam i korytarzem po prawej idziemy na szczyt lodowca. Jest tam NPC oczywiście z nim rozmawiamy i idziemy do budynku znajdującego się na lewej ścianie. i tam w 1 pokoju musimy przestawić dźwignie by napisać literę --- T---- daszek skierowany w lewą stronę= czyli 1 dźwignia od lewej i środkowa prawej.
Kolejny pokoik ze skrzynki bierzemy tarodium i używamy na mechanizmie. Czeka nas teraz walka musimy przetrwać 3 fale mobow. Walka może przysporzyć kłopotów nieco.

Po walce czeka nas walka z kolejnym największym kozakiem w grze Count Harebourg !

Zbaczamy z drogi i udajemy się teraz na Wabbit Island.
Tu musimy się chwile zakręcić musimy dostać się do Old Gallery jeśli będziemy poruszać się po lewej ścianie wyspy dotrzemy tam - wiem sporo okrążania wszystkiego. Inaczej ujmujac oto Koordynaty x-4,y-1. Wewnątrz próbujemy aktywować windę i zabijemy mobki by dostać matsy i używamy windy. Na dole idziemy korytarzem aż dotrzemy do rooma z mechami. Przywłaszczamy sobie 1 i skaczemy na dół. Czekają nas walki rozwalmy mobki i sejfy. By pokonać bosa nie zbliżamy się i bijemy z dystansu jeśli z bliska nas hitnie 2 razy ded.

Questy Poboczne

Na 1 części możemy złapać Snow Bow Meow - musimy ukończyc wszytkie misje czasowe- (te co sie pokazuja co chwile) zabij mini bosa, zbieraj ryby, zabij grupe, złap kota. Ponadto z crackerów musimy wydropic trochę tarodium i oddać dla NPC przy statku.

Na 3 cześci wyspy adekwatnie robimy czasówki to samo by zdobyć Araknomecha. Zaliczając duna w poniżej 25 min zdobywamy Deco heven gem. Na końcu wierzy książka do przeczytania.

Wioska pod lodowcem po rozmowie z npc możemy iść na Necro duna 108 lv wymagany- przejscie do 3 czesci wyspy- i w boss roomie podnieść kartkę ze sterty książek wracamy die do NPC i dostajemy kostium.

Ponadto możemy dropnac dziwny kawałek metalu po użyciu go aktywuje się Quest. Po prawej stronie 1 części wyspy jest jaskinia z piratami tam ze skrzyni zdobywamy fragment broni, a w warsztacie w wiosce łączymy robimy broń.

Możemy dropnąć dziwny kawałek lodu - po użyciu go aktywujemy inny quest musimy w wiosce zajrzeć do kolorowej budki. Prawy górny róg mapy. I obok necro duna jest zamknięta brama tam czeka nas walka i w ostatnim roomie czytamy notki na ścianach i otwieramy skrzynie.

W jednym z warsztatów jest stolik i lista przepisów możemy zdobyć wszystkie wymagane składniki i wykonać Klime butki.

W wiosce jest HOT maschine koło tawerny aktywujemy ja wrzucając tam tariodium - dropi z crackerów - i dzieki neij dostajemy bufa do walk.

Koło wierzy w 3 części wyspy jest cmentarz badamy go dokładnie z mobów dropimy parę składników i idziemy zanurkować. Pod lodowcem jest jaskinia. Tu musimy chwile się cierpliwie pokręcić bo nie wszystkie wrogie mobki są łatwo widoczne. Czytamy książkę otwieramy skrzynkę i walczymy z mobkami - walka polega na puszaniu ich na glify. Mamy też jednego złapać żywego jak pamiętam.

MALY SEKRET

W wiosce pod lodowcem w wyzwaniu czasowym pojawiaja sie szkieleciki z nich wypadaja 3 bardzo ciekawe itemy- zbroja , rekawice , amulet. To zabawa dla tych co bawia sie w archivmenty.

Pondato jest jeszcze 1 mały sekrecik który wymaga troche biegania. Daje nam dostęp do unikatowego przepisu na - Hazieff's Helmet - epic czapka. Oraz Biblioteczka na książki.

To ju zabawa dla bardzo wytrwałych. Musimy zebrać wszystkie książki i przeczytać.
Książki dropia w każdym dunie na Ice floe - swiniaki, hagen , yeti , ambasador, sylaght. Dodatkowo sa ukryte - Podziemia ze Slimsami - Room za bosem Sylaghta. Oraz dropia z - Piratow oraz Slimsów. Wiec jest to zabawa na spooooro czasu. Niestety nie powiem wam gdzie jaka książka dropi nikt tego nie opisał a sam nie spisywałem tego. Trzeba uznać ze na samych dunach dropia 3 ksiażki.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ataru00 dnia Pon 16:50, 17 Kwi 2017, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ataru00
Administrator


Dołączył: 25 Maj 2015
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 12:32, 22 Paź 2015    Temat postu: Saharash - Ohwymi 115 LV

Saharash - Ohwymi 115 LV

Za questa otrzymamy nowy kostium.
Po dotarciu na wyspę idziemy do punktu oznaczonego wykrzyknikiem na mapie i badamy pozostałości chatki i badamy wszytki pozostałe. W ostatniej chatce NPC czeka nas walka rozmawiamy z nim przed i po i biegniemy do NPC mapy - (gwiazdorka).
Idziemy zbadać źródełko znajduje się w lewym górnym rogu mapy trzeba kliknac na tabliczkę idziemy do podziemi i znów walka. Wracamy do NPC i idziemy zebrać sok z kaktusów jest areat tym razem w prawym dolnym rogu. Wracamy do NPC i udajemy się do wioski kaktusów. Mniej więcej środek lewej strony mapy.

I tera zabawa pamięciowa ci polecam na szybko otworzyć notatnik.
Oczywiście po rozmowie z Szefem nic nie kumamy ale dostajemy notkę, która czytamy i przepisujemy sobie. Idziemy do małych chatek w wiosce i i zgodnie z notatkami rozmawiamy z mobkami w każdej chatce. Po czym wracamy do Szefa i ponownie bawimy się w gadanie z kaktusami ^^

NOTKA TRANSLACYJNA




Idziemy na cmentarz kaktusów. Adekwatnie środek prawej ściany. Mini gierka musimy przedrzeć się niezauważeni aż do wyjścia. Pokonujemy 2 roomy i badamy zniszczone przejście. Pojawia się szef wioski gadamy sobie wracamy wiec do wioski znów rozmowa z szefam i wracamy na cmentarz. I idziemy schodzimy tuż przy wejściu małymi schodami trudniejszym szlakiem. Czekaja nas walki z UB bosami w mini wersji.
I na sam koniec na deser najpotężniejsza istota świata 12 sam OGREST !

Pojawiamy się w roomie z NPC grzybem gadamy z nim po lewej stronie mini zabawa musimy podlewać grzybki by nie zdechły i jednocześnie je zbierać po czym tworzymy inhibitor czy jak mu tam. Gdyby ktoś nie mógł tu trafić po wyjściu z portalu czy przejścia wejście jest nieco powyżej grzybkowego NPC.

Gadamy z grzybem i walka. Wychodzimy. Pojawiamy się na nowej mapie. Gdy klikniemy - M- na napie zobaczymy 4 kwadratowe obszary. Badamy wszystkie 3 najbliższe po wejściu do niech zagląda się do źródełka i walczy. Po 3 walkach idziemy do 4 obszaru. tam łapiemy małego grzybka chowa się po pokojach. Po złapaniu otwiera się przejście.

Znajdujemy się w świątyni. Otwieramy po kolei roomy od lewego zbierając klucze. Przesuwamy dźwignie i czyścimy sale z mobków.
Po oczyszczeniu wszystkich sal w ostatniej są w skrzyni butki dzięki, którym możemy skakać nad przeszkodami. Zanim przeskoczymy do Bosa tuz po lewej w zagłębieniu jest małe przejcie a w nim skrzynia - Treasure Hunt - wiec bierzemy. Gdyby buty nie chciały zadziałać same niestety trzeba resetnać grę i znów przejść świątynie.

Walka z bosem. Bijemy macki tylko i tu uprzedzam nie idziemy tu z żadnymi pomocnikami i teamem chyba ze ktoś jest 2x silniejszy niż my sami. Gdyż im większy team tym silniejszy jest bos.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ataru00 dnia Śro 20:39, 03 Sty 2018, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ataru00
Administrator


Dołączył: 25 Maj 2015
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 13:08, 22 Paź 2015    Temat postu: Wabbit Island 120 LV

Wabbit Island 120 LV

Mamy tu znów parę pobocznych questow do zdobycia 2-3 kostiumy maskotka i ozdoby emotki no i party Magic Cawrot seta super eq na lockera.

Wykonanie questa pozwala nam na kompletne wykonanie duna Wa Castle bo daje dostep do bosa. Pozatym jest tu przedostatni item wymagany do zebrania all skrzynek z Treasure Hunt.



Zaczynamy od rozmowy z lenlandem NPC 2 questy 1 uciekamy z wiezienia.
Kolejny koło świątyni lenlandow jest królicza jama wchodzimy tam gadamy z NPC wabitem i idziemy dalej. Walka rozwalić musimy bombę.
Wychodzimy pamiętamy miejsce gdzie wyszliśmy za chwile tu wrócimy i idziemy zbierać grzybki - takie szare słupki jak tarodium jest ich pełno w pobliżu Black Wabit Duna. Wracamy tam gdzie wyszliśmy na powierzchnie.
Poniżej jest szkielet przy drzwiach wchodzimy.

Teraz czas na bardzo głupia i irytująca cześć powinni ja wykasować.
By przejść niewidzialny most potrzebna nam jest kartka w kratkę. Każdy krok postawiony na moście zamalowujemy kratkę i tak rysujemy sobie mapę.

Ale tu dam wam link do filmiku jeśli będziecie klikać identycznie to przejdziecie most.

https://www.youtube.com/watch?v=zAIExJ2RECU


Znajdujemy się w świątyni. 1 room prowadzi jednocześnie do bosa idąc prosto. Puki co zablokowane poruszamy się w świątyni odwrotnie do wskazówek zegara idąc w prawo czyścimy wszystkie roomy aż docieramy do sali ze skarbem - wspomniany łuk. Bierzemy Łuk do reki i wracamy na początek świątyni nim strzelamy do tarcz by je przestawiać. Bierzemy klucz i idziemy klepać bosa.

Questy Poboczne


Aktywują się rożnie z levelami ale do wszystkich jest dostęp mając 150 lv uznajmy.

Wyspa ma aż 3 częsci 1 z czarnymi wabitami i lenlandami 2 podziemia - 3 wyspa z guwardami. Po wykonaniu na każdej części czasówek dostaniemy kostium.

Po rozmowie z NPC lenlandem dostaniemy zadanie zrobienie soku z czarnej marchwi. Maszynka do soku jest obok niego po zrobieniu go pokazujemy go lenlandowi.

Po rozmowie z NPC guwardem dostaniemy zadania.
Zrobić porządek w magazynie. Drzwi w zamku po lewej.
Pokonać Bow Siw misja powtarzalna. Drzwi poniżej magazynu. Bardzo irytująca walka. A aby ja wygrać musimy pokonać moba w 3 rundy niestety przykro mi ale nie znam na to sposobu. Trzeba mieć szczęście. Albo być sadida, sramem, sacrierem.
Zanieść tajna wiadomość dla NPC lenlanda i przynieść odpowiedź.

Za zamkiem Wa jest guard bez zbroi. Prosi o przyniesienie eq. Eq jedno jest w podziemiach w szafce tuż obok wejścia za zamek. Drugie jest w roomie z Bow Siw a 3 po przeciwnej stronie zamku za płotem tu trzeba się przebiec po podziemiach.

W kuchni Wa zamku znajdziemy na biblioteczce książkę kucharska a w niej przepis na magic czwrot juce. Niestety możemy go wyprodukować tylko 1 raz.

Przepis:

110 - czarnej marchwi
75- nasion czarnej marchwi
65 - marchwi
35- nasion marchwi
20 - ryżu waniliowego
4 - Midalurgee (metalowa płytka dropi z wabitow guwardow)

Sok robimy na kuchence w kuchni i zanosimy do maszynki w pokoju z Bow Siw i wybieramy sobie item.

W podziemiach w prawym dolnym rogu jest laboratorium szalonego wabbita. Na stoliku znajduje się książka z przepisami. Używamy maszynki w laboratorium i produkujemy sztuczne mobki i walczymy z jednym dowolnym 1 raz.

Potem dokonujemy skretnego przepisu:

10 wabit seeds
10 wabit guard seeds
1 blac ewnergy
1 pompom tail
1 cawrot tuff

Świątynia lenlandow. Po zapukaniu dostaniemy -Bandane- zakładamy ją i w niej musimy pokonać każdego mobka lenlanda 1 raz. wchodzimy do świątyni rozmawiamy z mistrzem. I podejmujemy się szkolenia czekają nas po 4 walki - manekin- uczeń- kadet- mistrz (tak uprośćmy) w obu żywiołach. Po zakończeniu obu szkoleń wybieramy jaką chcemy szkołę reprezentować i walczymy z jej mistrzem ponownie. W zależności jaka szkołę ukończymy dostaniemy inną emotke i inny kostium. Także jednorazowa akcja na postać.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ataru00 dnia Czw 20:16, 05 Lip 2018, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ataru00
Administrator


Dołączył: 25 Maj 2015
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 13:18, 22 Paź 2015    Temat postu: Shusnitch Reef 100 LV

Shusnitch Reef 100 LV


Do zdobycia epic Ring +1 ap

Musimy pokonać 5 razy torment bosa 5 razy flax bosa z obu dunów na wyspie.

Dla Otomaia dac po 10 nasion kazdego moba i esencje szuszu.

Aktywuje się przepis musimy przynieść dla Otomaia :

300 essence
3 Outgraw tourment
3 Outgraw fanatique
2 fragment tourment
2 fragment fanatique
4 runy LV 13 hmm nie pamiętam czy glossy czy perfekt.


Pamiętamy ze na dopniecie outow w każdym dunie mamy szanse tylko 1 dziennie. Wiec quest zajmuje uczciwie 3 dni.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ataru00 dnia Nie 22:05, 15 Lis 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ataru00
Administrator


Dołączył: 25 Maj 2015
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 13:51, 22 Paź 2015    Temat postu: Srambad 140 LV

Srambad 140 LV


Idziemy do Asturb do domku Pandory jest on obok świątyni Alma. Rozmawiamy z pandora i przenosimy się na na inna mapę tu pokonujemy mobki i w roomie ostatnim szukamy zamrożonego kosmogloba - to ten multimen taka niebieska kula. Rozpoczyna się walka z bosem pilnujemy by Pandory on nie zabił.
Wracamy do domu Pandory i idziemy do świątyni Alma tam klikamy na książkę otwierającą sekretne przejście Pandora daje nam zadanie zabicia 10 mobow z odpowiedniego lv polecam skoczyć na wabity guardy.

Wracamy do świątyni przechodzimy przez portal walka rozmowa z nowym NPC w innym wymiarze i znów przechodzimy przez portal do wymiaru boga Srama.

Tuż przy wejsciu po lewej jest dom tam idizemy w pogoni za szpiegiem.

Tu mamy chwile biegania na czas mimo ze mamy go aż nadto. Biegniemy prosto. Szpieg chowa sie:

1. w pierwszej widocznej czerwonej beczce biegniemy dalej prosto aż do ściany

2. chowa się w wielkiej skrzyni w samym rogu miedzy budynkami znów biegniemy ale w prawo i

3. otwieramy beczkę z białym wiekiem znajdującą się pod wielką czaszką

Biegniemy do dołu i atakujemy szpiega.
Trafiamy do domu zamaskowanego sojusznika gadamy z nim walka i znów gadamy. Wychodzimy klikamy - M- na mapie zaznaczona tawerna idziemy tam rozmawiamy z dwójką przestępców i dostajemy zadania.

Idziemy do 2 nowych miejsc zaznaczonych na mapie niżej kradzież dzieł sztuki wyżej zabawa w kieszonkowca.

Zacznijmy od dzieł sztuki - wystarczy zebrać 5 i możemy oddać questa zbieranie wszystkiego niema żadnego sensu.

Kradzież kieszonkowa na mapie widać stos kości w nim się chowamy po kradzieży. Kiedy podchodzi do nas ktoś dość blisko okradamy pojawiają się pieski rzucamy im mięso jak są blisko i chowamy się w stercie kości i tak aż do zakończenia walki.

Idziemy oddać wszystkie zdobycze i dostajemy dostęp do Vip room tawerny. Tam rozmawiamy z NPC.

I tu nie pamiętam czy dostajemy zadanie iść do ambasady czy wpierw do sojusznika, a potem do ambasady. Tak czy inaczej sojusznik jest w najdalej oddalonej chatce po prawej stronie mapy i trzeba dotknąć posągu by wejść do ukrytego pokoju.

Ambasada jest po lewej górnej stronie mapy. Po wejściu rozmawiamy z tłumem NPC i strażnikami aż skończą się dialogi i zaczynamy częstować się szamą. Gdy się skończy wchodzimy na zaplecze okradamy kelnera z kluczy. Idziemy do magazynu i wyjadamy wszytko. Wracamy na sale zostają przyniesione napitki badamy napój gadamy z NPC aż skończą się dialogi. Biegniemy do kuchni znów mini gierka. Wracamy na sale i uciekamy z ambasady w popłochu do tawerny pogadać z naszym nieznajomy, a następnie do wspomnianego wcześniej sojusznika.

Z nim musimy także porozmawiać wcześniej by dostać możliwość wejścia do Enurado na 145 LV.


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ataru00
Administrator


Dołączył: 25 Maj 2015
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 14:04, 22 Paź 2015    Temat postu: Enurado na 145 LV

Enurado na 145 LV

Idziemy do banku w Srambadzie. Tu prosta walka i otwieranie skrzynek.

Trafiamy do świata enusów. Biegniemy w ciągle w lewo aż docieramy do banku tu musimy przedrzeć się przez zabezpieczenia aby dostać się do głównego skarbca. Same proste walki i zagwostki logiczne polegające na stawaniu na odpowiednim glifie. Rysowanie rysunków ^^

Tak czy inaczej dam ty linka do filmiku bo za dużo opisywania tego co oczywiste.

https://www.youtube.com/watch?v=pGgPstC6WhE

Tak czy inaczej dostajemy to IDS ostatni item do zbierania skrzynek z Treasure Hunta.

Droga do skarbca po odblokowaniu drzwi - Góra - Góra - Skrzynka - Lewo - Dół - Góra

Bijemy bosa i gadamy z NPC

Z nim musimy pogadać aby dostać się do Xelorium na 155 lV za biblioteczka jest portal do Xelorium.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ataru00
Administrator


Dołączył: 25 Maj 2015
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 14:23, 22 Paź 2015    Temat postu: Xelorium 155 LV

Xelorium PAST 155 LV

Przechodzimy przez portal za biblioteczka i rozpoczyna się walka mamy Pandora przejść na sam koniec areatu walki jak pojawia się portal.
Rada olewamy mobki i zabijamy tylko te co zagradzaj drogę Pandorce.

Trafiamy do domu Pandory gadamy z nia i idziemy do wyrka. Budzimy się w nocy walka. Aby zabić mobki musimy hitnać lampe gdy mobki są w świetle wtedy możemy je zranić. Gadamy z Pandora ponownie i wychodzimy kierujemy się do wielkiej świątyni Xelora i przechodzimy przez portal.

Czeka nas tutaj trochę irytująca walka bo mobki biją bardzo bardzo mocno. Musimy niszczyć te kolorowe koła zębate widoczne na planszy. Wiec niema się co dziwić jak ktoś padnie za 1 razem.

Trafiamy do Xelorium PREZENT
Zgodnie z kompasem który się aktywował idziemy do domu naszej nowej znajomej i dostajemy od niej questa. Idziemy do 3 wskazywanych punktów przez kompas i ostatecznie udajemy się na spotkanie z bogiem Sram. I tu radze przed aktywacja portalu luknąć sobie - K- i zadecydować kogo chcemy do teamu piękną i słodka i inteligentna Pandorke czy lamusa i śmierdzącego zdrajce Chuda.

Po wyborze przechodzimy przez portal.

I tu mamy 2 możliwości zrobić samemu lub w grupie. Polecam opcje w grupie.

Po co nam towarzystwo? Otóż możemy biegać sami i klepać mobki, a 2 osoba w innym pomieszczeniu tylko przestawia nam klawisze w zależności jaki kolor bramy otworzyć chcemy. Każdy dostaje klucze i zaliczenie questa nie ma znaczenia kto walczy, a kto przestawia przyciski choć oczywiście można robić to samemu. To tylko kwestia wygody.


Ogólne bijemy tu wszystkie mobki w ten sam sposób pozycjonujemy na glify które ich zabijają. Lub klepiemy na zmianę zgodnie z opisem na nich w plecy z boku i frontu po kilkanaście razy aż wyjdzie kosmoglob z golema i dajemy go na glifa. Na bosie musimy zdjąć mu tarcze żywiołów, a potem kosmogloby na glify nic trudnego.
Nic trudnego. Nic co groziłoby śmiercią.

Po pokonaniu bosa otwieramy boskie pudełko i spotykamy boga XELORA!

Wracamy do świata między czasem i wymiarami i rozmawiamy z NPC.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ataru00 dnia Czw 15:56, 22 Paź 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ataru00
Administrator


Dołączył: 25 Maj 2015
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 16:41, 17 Kwi 2017    Temat postu: MOON ISLAND

Quest jest prosty i szybki ale wymaga nieco biegania od nas.

178LV

Idziemy do NPC Moon Island i gadamy z nim.

Idziemy zabic krokodyle przed dunem aż aktywuje sie nam quest NYL STORY.

Teraz mamy zadanie zdobyć wiele notatek które jak zdobędziemy wszystkie po użyciu aktywują kolejny etap questa.

Mamy 2 takie etapy z notatkami.

Notatki zdobywamy przed dunem z mobow krokodyli, mobów w dunie krokodyli i bosa krokodyli.

W każdym razie w pewnym momęcie Quest skieruje nas do Hermita Nyl Areny co mieszka w Kanivore dungeon - w roomie z bosem wystarczy dobiec nie trzeba walczyć z bosem i pogadać. Stoi se pod ściana.

Ostatecznie mamy skompletować potem:

10 present sand- prezent xel bos
5 kokostraw - moby kokosy moon
5 poisonous leaf - moby roslinki moon
1 pirate flag - bos krokodyl
1 black monkey hair - bos kanibal

Na koniec zabic musimy 1 raz Kanivora.

Nagroda poza expem i fragami sztylecika - Lilye Tstrong Ring dla CC postaci.

Dodatkowo mamy jeszcze Mecenary tradycyjnie a za nie do zdobycia - Planty Stem - ciekawa bron 2 reczna.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ataru00 dnia Czw 23:51, 11 Maj 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
czarny-smok



Dołączył: 13 Lut 2017
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk, Jstrzębie-Zdrój

PostWysłany: Śro 12:00, 26 Kwi 2017    Temat postu:

Jak wspomniał na początku poradnika Atrau, poradnik pisał z pamięci, więc nic dziwnego że wdały się małe błędy. Tutaj postaram się je sprostować:

SRAMBAD - 140 LV


Wszystko się zgadza do momentu
"Biegniemy do kuchni znów mini gierka. Wracamy na sale i uciekamy z ambasady w popłochu do tawerny pogadać z naszym nieznajomy, a następnie do wspomnianego wcześniej sojusznika."

O tuż powinno być tak:
Biegniemy do kuchni, mamy mini gierkę w celu zdobycia trucizny. Wracamy na salę i zatruwamy napitek (klikamy na interakcje z butelką), który został przyniesiony, idziemy pogadać do gospodarza imprezy (NPC ambasador).
Dopiero teraz uciekamy, jeżeli zrobimy to zanim zatrujemy trunek całą sekwencje w ambasadzie trzeba będzie zaczynać na nowo ^^


XELORIUM PAST - 155 LV

Ten quest się kończy w momencie
"Trafiamy do domu Pandory gadamy z nia i idziemy do wyrka. Budzimy się w nocy walka. Aby zabić mobki musimy hitnać lampe gdy mobki są w świetle wtedy możemy je zranić. Gadamy z Pandora ponownie i wychodzimy kierujemy się do wielkiej świątyni Xelora"

Dopiero po osiągnięciu levelu 160 możemy zacząć dalszy ciąg, czyli dostać się na XELORIUM PRESENT.

To wszystko, mam nadzieje, że te małe poprawki pomogą graczom i nie będzie sytuacji "co jest?robię wszystko jak tam jest napisane a tu dupa"


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.wakfubos.fora.pl Strona Główna -> Poradniki Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Forum.
Regulamin