Forum www.wakfubos.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Roślinki Zasoby iProfesje Craf w grze - czy warto i jak?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.wakfubos.fora.pl Strona Główna -> Poradniki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ataru00
Administrator


Dołączył: 25 Maj 2015
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 22:58, 06 Mar 2016    Temat postu: Roślinki Zasoby iProfesje Craf w grze - czy warto i jak?

Wiele os pyta o profesje zatem postaram się udzielić tu kilka odpowiedzi.

Czy warto robić profesje?

Tak warto. Profesja pozwala na pewna samodzielność i nie proszenie się innych łaski w razie gdy nie mamy możliwości pozyskania odpowiednich składników do craftu. Niektóre z przedmiotów dostępnych w craft są dość potężne, a czasem i stanowią - Metę (max).

Czy się opłaca?

Tak można na nich zarobić. Zwłaszcza na profesjach zbierackich. Stanowią one początki dochodów dla niektórych osób. Oczywiście możemy np wbić profesje - Krawca na max i sprzedać item otrzymany z pieczęci za bardzo bardzo wygórowana sumę.
Ponadto mając jakąś profesje sami decydujemy ile chcemy poświecić czasu na robienie kasy.

Jakie profesje przydają się na początku?

Handyman - do wyrobu kluczy.
Nawet 0 LV Chef - do produkcji Osamodas Powder - ożywiamy tym peta.
Traper - pozwala nam na sadzenie mobków na areatach gdy je wybija i dodatkowy dzienny exp z quest otomai.

Co najtrudniej się wbija i co najłatwiej co najbardziej opłacalne?

Najtrudniej - Fishera, Minera i Chefa.
Najłatwiej - Bakera i Farmera.

Każda profesja jest opłacalna mimo to Chef szczerze jest najmniej opłacalny jeżeli nawet jest niemal bezużyteczny.

Uznajmy ze również bardzo łatwo wbić zielarza i drwala. Pod warunkiem ze nie zbieramy samych płodów ziemi, a skupiamy się na zbieraniu w sumie samych nasion i ich ewentualnym ciągłym powielaniu. (co odradzam jeśli ktoś myśli o innych profesjach)



Zatem początek.


By odkryć wszystkie profesje musimy się ich nauczyć wystarczy zagadać z każdym NPC w Asturb lub Oucie czy innym miejscu gdzie NPC jest blisko maszynki do craftu.

Każda postać ma dostępnych 17 profesji = 11 do tworzenia itemow 6 zbierackich (oczywiście zbierackie tez posiadają itemy craft). Każdą możemy mieć wymasowaną na 100 LV max.

Jak zbierać więcej i szybciej?

Ponadto za wbicie wszystkich profesji zbierackich otrzymujemy specjalny pierścień +50% do zbierania. Tu dodam że w grze istnieją itemy polepszające szybkość i ilość zbieranych składników. Owe przedmioty toporki kilofy wędki daja +10% +20% +30% do ilości zbieranych składników. Mimo to owe 10% szczerze nic nie daje jeśli nie posiadamy owego pierścienia bez niego zbieramy standardowo w sumie od 1-3. Majac pierscien zbieramy liczby +2.

Mamy zatem dodatkowo z Craft danych profesji możliwość wykonania narzędzi dających bonusy do zbieractwa: 15LV = 10%, 45LV = 20%, 80LV = 30%.

Na każde ulepszenie narzędzia z podstawowej wersji potrzebujemy 3 sztuki niższego LV narzędzia.

Do wykonania narzedzi niezbedny nam Mimikibble by otwierac skrzynie mimika znajdujace sie na dunach ponizej 32 LV (np piwi dun - za 2 mimiki otrzymujemy 1 slober - wraz z lv duna rosna koszty mimikow do otwarcia skrzyń zatem otwieramy ej na najniższych lv dunow). 2 mimiki pozwalaja otworzyć skrzynie z Mimic Slober. Slobera potrzebujemy 50 aż 50 szt aby wykonać narzedzie maxymalnego poziomu.

Dodatkowo na dunach można spotkać mobka - Mimic- to taka skrzynia jesli nie zabijemy jej w 3 tury znika. W 1 walce może się ich pojawić od 1-6 naraz. Za zabicie go dostajemy 3 Slobery + dropy poriony do profesji- szansa na runy - pety i fragi dodatkowo.

Ponadto mamy.

Do minera - Bum Sack +10% , Mine Hat +19%( z craftu 60 LV krawca) , Snoofle - pet 50% na 50LV = mając to wszytko zbieramy do 4 skałek więcej. ( ponadto jest kilof o którym wspomniałem powyżej)

Traper - Pipi Bag +10% ( tu wróce do Bum Sack --- Pipi i Bum to torby 10 slotow można mieć założone max 3 naraz) x2 dają 20% czyli +1. 3 bagi nie zmienia nic.

Lumberjack - Oak Killer - 12% - bardzo rzadki przedmiot unikatowy drop z dzikiego gobala.

Mamy także z craftu - jedzenie - które przyszpiesza nam na jakiś czas zbieranie zasobów. Np GumGum 20LV craft na z rudy Clasic Coal 10% szybsze zbieranie na 15 min.


Za wbicie 100lv dowolnej profesji craftowej poza - Bakerem, Chefem, Kama Minter. Dostajemy jednorazową pieczęć mistrzostwa dająca nam możliwość wykonania jednego jedynego ultimate craftu. Wiec lepiej zastanowić się co z niej wyprodukujemy gdyż mamy kilka opcji do wyboru owych itemow.

Dodatkowo istnieją w grze ukryte crafty. Poznajemy je z napotkanych przepisów. Wykonujemy je wtedy tak samo na maszynkach do craftu ale ikonka znaku zapytania. I tam wtedy umieszczamy odpowiednie składniki i ich ilość zgodnie z przepisem.

Dodatkowo Kama Minter profesja której nie da się levelować pozwala nam wyprodukować początkowe zasoby kamasów. Tym samym zmuszając nas do wbicia początkowych LV Górnictwa. Przepisy na kamasy powyżej 1000 szt z rud nie sa dostępne w zwykłych maszynkach. Możemy wykonać owe crafty tylko w maszynkach do kamasow umieszczonych w gildiowych HW (nasza gildia posiada)

Dodatkowo Jest jeszcze jedna profesja nie wymagająca LV - tworzenie RUN do wzmacniania itemow. Tak jak pisałem w innym temacie maszynki owe - "PACMANY" znajduja sie w każdej nacji w każdym mieście poza Outpostow i Asturb. Wrzucamy tam złomowy ekwipunek i przerabiamy na proszek. 100 proszków jakiegoś typu dają na Rune.


Ok teraz co do levelowania profesji. Maszynki do profesji są porozrzucane po całym świecie. W każdym mieście są one umiejscowione w wszystkie naraz jak i w naszym gildiowym HW. Osobiście zalecam wykonywać przy nich crafty ze względu na bonus 10% większego expa. W HW craft nie daje owego 10% od nacji. W naszych plecakach craft i zbieranie nie daje wogle Expa dla profesji. W HW każda czynność daje nam exp ale pomniejszony o 10% przebywania poza nacją. (tu się wytłumaczę poza nacja przebywamy w 3 miejscach - tunele kopalnie - Heven Bag i Heven Word - wyspy są adekwatne do przebywania w nacjach wiec tam bonusy dziłaja).

Tak w przypadku przebywania w HW gildiowym scinamy drzewo za 200 Expa. Ścinając poza HW otrzymujemy 210% expa.
Czy zatem opłaca się robić cokolwiek w HW gildiowym?
Tak przedrzymskim profesje - zielarza, farmera, drwala. Gdyż jesteśmy tu bezpieczni i nie jesteśmy narażeni na wbicie sobie statusu Outlawa oraz że nikt nam nie okradnie poletka. A mamy dużo miejsca wiec każdy się zmieści. Uprasza się jedynie by po sobie sprzątać. Dlatego w nacjach kompletujemy sadzonki i nasiona a rozmnażamy w HW.

Dodatkowo każda nacja daje nam bonus do craftow wykorzystujących nasza profesje +5% przydzielona do nacji.

Bonta - Drwal
Brakmar - Górnik
Amakna - Rolnik
Sufokia - Rybak

Przejdźmy do pozyskiwania składników. Składniki pozyskujemy z walk jak i profesji.

Częste pytanie gdzie znajdę? - jakaś roślinkę, rybę... - Gdy klikniemy mapę --- M --- mamy na niej widoczny LV areatu zatem dla przykładu potrzebujemy skałki LV 25 oznacza to ze będzie ona na areacie z LV 20 lub zakresu 20-30.

Dodajmy do tego że nie zawsze znajdziemy rośliny w danym miejscu z powodu że ktoś mógł je wyciąć zwyczajnie. Skałki ryby i zwierzęta zawsze będą w danych obszarach. W Asturb po 4 stronach drogi do każdej z nacji znajdziemy adekwatne miejsca do expienia naszych początków z profesjami. Np po drodze do bonty znajduje się obszar zarośnięty drzewami.

Dodatkowo mamy wyjątkowe obszary znajdujące się blisko outów - wejść do nacji - z zakresu 15-25 lv -- tutaj mamy jeszcze zaczepienie o Asturb wiec znajdują się tutaj "rzeczy" z zakresu 0-25 LV ku woli ścisłości. Oraz 2 naziemne Kopalnie 2 każdej nacje te same Z Primitive Iron oraz Clasic Coal. Reszta skałek po świecie porozrzucana.

W każdej nacji znajdują się także 2 obszary wyłączone poza nacje - dzikie. Sa to Gubernatorstwo dobre miejsce do w miarę bezpiecznego expienia drwala zielarza oraz areat z Dzikimi Gobalami - znajdziemy tam mobki z zakresu 35 lv ryby 75LV oraz skałki 65-75 lv jest to tez miejsce gdzie można expic Herbalista roslinki max 20 lv.

Często słyszy się że najlepiej expic minera w kopalniach. To mit. Tu dodam pomocna wskazówkę jak sobie przyśpieszyć i ułatwić zbierane i poruszanie się po powierzchni w czasie zbierania skałek i łowienia rybek

Gdy podchodzimy do np. sałki która chcemy zebrać klikamy mapę --- M-- i po prawej stronie mapy mamy znaczniki, które możemy sobie ustawić na mapie w miejscach gdzie jesteśmy i znajduje się poszukiwana przez nas skałka. Po ustawieniu kilku znaczników ustalamy sobie droge tak by poruszać się miedzy niemi po okręgu i startujemy bieg. Znaczniki sa widoczne na naszej mini mapie -- Shift+M.

Podczas rozsad roślin i mbków możemy sobie pozwolić na zaznaczenie kilku kratek naraz na ziemi co ułatwi rozsadę automatyczna jednak nie możemy stosować tego samego w przypadku zbierania.
Podczas korzystania z dowolnej profesji zbierackiej - poza traperem - mamy szanse na spotkanie KOTA, po pokonaniu go (musimy wskazać takie same liczby oczek na kostce do gry jakie on ma) zyskujemy 40 dodatkowych przedmiotów pozyskiwanych w owej chwili. Niestrty kot nie działa na specjalne roślinki, skałki, rybki - oznaczone gwiazdkami z nietypowymi nazwami tu zaznaczę że są one cenne.

Pogoda i klimat oraz szybkość wzrostu roślin.

Nie każdą roślinkę możemy posiać na dowolnym obszarze to samo się tyczy mobka wyjątek stanowi nasz bag i HW. Poza tym mamy % szanse na powodzenie akcji rozsady. Dla naszego plecaka to 60% dla HW 75%. W przypadku gdy mamy np roślinkę na 70 LV i sadzimy na obszarze 70 LV szansa powodzenia wynosi nawet 88%.

Gdy klikniemy -- X -- ukarze nam się aktualna pogoda danego obszaru. Oraz możemy znaleźć w jakich w to warunkach dana roślina najszybciej rośnie. Najwolniej rosną roślinny w naszym plecaku. W HW mamy stały klimat wiec kolejny plus by z niego korzystać uznajmy ze klimat w HW jest neutralny jak w naszym plecaku. Szczerze nie wiem czy ktokolwiek patrzy na pogodę poza tym czy jest śnieg czy deszcz. Ale wspominam bo istnieje ten mankament.


Ok przejdźmy do tolerancji expa.

Jest to oczywiste dość. Weźmy na ten przykład skałki wszędzie mamy te samą zasadę. Zaczynamy zbierać skałki --- 0 LV ---- wbijamy nimi max 15 lv (na 10 lv mamy dostępna nowa skałkę wiec możemy w sumie zmienić odrazu) adekwatnie skałka 50 LV wbijemy 65 LV max.
Tolerancja zatem 15 LV maksymalnie inaczej ilość pozyskiwanego expa stanie się nieopłacalna. W profesjach zyskujemy nowy przepis do craftu bądź dostęp do nowego surowca co 5-10 LV. Wiec niemal zawsze jest na co zmienić.

Exp bez bonusow zawsze wynosi 100exp w przypadku zbierackich profesji poza Drwalem gdy ścinamy drzewo otrzymujemy 200expa.

Co jakiś czas uznajmy co miesiąc półtora na świta specjalne okazje itp. bywa ze mamy event. Do expa 50% lub 100%. Czasem tylko do walk czasem do wybranych dunow ale gdy mamy szczęście jest i do craft.

Wtedy zalecam zając się profesjami gdyż wbić je trudniej niż LV postaci.
Osoby które maja szczęście w nieszczęściu oraz po roku gry(ogolnie nawet nie pełnym po urodzinach wakfu) jako przeprosiny za bugi w grze maja sznse dostac - Compensation tokeny. W centrum asturb obok Zappa jest maszynka, a w niej potiony które możemy nabyć za tokeny. Każdy potion to 30minut podwójnego expa z craft. Zatem warto przygotować sobie wcześniej nieco zasobów a potem szaleć przy maszynce.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ataru00 dnia Wto 7:46, 30 Maj 2017, w całości zmieniany 13 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ataru00
Administrator


Dołączył: 25 Maj 2015
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 16:20, 07 Mar 2016    Temat postu: Zbieractwo

Zatrm gdzie znajdziemy sadzonki i inne zasoby - poza naszym HW i bankiem. Przypomnę jeżeli z banku bierzemy np 10 sadzonek wrzućmy na pozniej 20 żeby mieli i inni.


DRZEWA

LV 0 Ash

Astrub

Amakna – Village/Farle’s Fields/Hugo’s Prairie

Sufokia – Village/Hanging Gardens/Tydal Prairie

Brakmar – Village/Mr. M’s Lands/Flask Garden

Bonta – Ruins/Gnarled Barklee’s Forest/ Monty’s Prairie


LV 5 Hazel Tree

Astrub

Amakna – Village/Farle’s Fields/Hugo’s Prairie

Sufokia – Village/Hanging Gardens/Tydal Prairie

Brakmar – Village/Mr. M’s Lands/Flask Garden

Bonta – Ruins/Gnarled Barklee’s Forest/ Monty’s Prairie


LV 10 Chestnut Tree Astrub

Amakna – Village/Farle’s Fields/Hugo’s Prairie

Sufokia – Village/Hanging Gardens/Tydal Prairie

Brakmar – Village/Mr. M’s Lands/Flask Garden

Bonta – Ruins/Gnarled Barklee’s Forest/ Monty’s Prairie


LV 15 Api Tree

Astrub

Amakna – Fertile Prairie

Sufokia – Terrana Dune

Brakmar – Mourning Wood

Bonta – Cania Plains


LV 20 Birch

Amakna – Fertile Prairie & Singing Fields

Bonta – Cania Plains & Kara

Brakmar – Mourning Wood

Sufokia – Terrana Dune


LV 25 Boabob

Amakna – Fertile Prairie & Singing Fields

Bonta – Cania Plains


LV 30 Weeping Willow

Brakmar – Pabong Fields

Wild Estate

Wild Beach (Zinit)


LV 35 Hornbeam

Amakna – Emelka

Bonta – Kara & Thicket of Yurbut

Sufokia – Turfo Canyon

Wild Beach (Zinit)

LV 40 Baby Redwood

Sadida Kingdom


LV 45 Pooplar

Sufokia – Turfo Canyon

Monks Island

Kelba

LV 50 Citronana Tree

Sufokia – Steamulating Shore

Calamar Island

Bilbiza

LV 55 Tadbole Forfut

LV 60 Creeping Vine Sufokia – Steamulating Shore & Jumpin’ Jungle

LV 65 Frozen Wood Chillberg


LV 70 Yew Lower Slope (Zinit)


LV 75 Cactus Ohwymi


LV 80 Mosscandel Ohwymi (Fungopole)


LV 85 Marmalot Wabbit Island


LV 90 Cherry Tree

Amakna – Emelka

Bonta – Thicket of Yurbut


LV 95 Sylvan Pine

Amakna – Holey Forest

Bonta – Thicket of Yurbut

Brakmar – Gnashville


LV 100 Dry Pine

Bonta – Cania Swamps

Brakmar – Sidimote Moors

High Slope (Sacrier)


LV 105 Blood Elderberry

Amakna – Holey Forest

Bonta – Thicket of Yurbut

Brakmar – Gnashville


LV 110 Divi Divi Moon


LV 115 Kokonut Moon


LV 120 Mahogany High Slope (Zinit)


LV 125 Bramble Lava Cave (Zinit)



KWIATKI

LV 0 Crowned Thistle

Astrub

Amakna – Village/Farle’s Fields/Hugo’s Prairie

Sufokia – Village/Hanging Gardens/Tydal Prairie

Brakmar – Village/Mr. M’s Lands/Flask Garden

Bonta – Ruins/Gnarled Barklee’s Forest/ Monty’s Prairie


LV 5 Plain Flax

Astrub

Amakna – Village/Farle’s Fields/Hugo’s Prairie

Sufokia – Village/Hanging Gardens/Tydal Prairie

Brakmar – Village/Mr. M’s Lands/Flask Garden

Bonta – Ruins/Gnarled Barklee’s Forest/ Monty’s Prairie


LV10 Ditsy Flower

Astrub

Amakna – Village/Farle’s Fields/Hugo’s Prairie

Sufokia – Village/Hanging Gardens/Tydal Prairie

Brakmar – Village/Mr. M’s Lands/Flask Garden

Bonta – Ruins/Gnarled Barklee’s Forest/ Monty’s Prairie


LV 15 Wild Mint Astrub


LV 20 Scented Clover

Amakna – Fertile Prairie

Bonta – Cania Plains

Brakmar – Mourning Wood

Sufokia – Terrana Duna


LV 25 Orchid

Amakna – Singing Fields

Bonta – Kara

Brakmar – Mourning Wood

Sufokia – Terrana Duna


LV 30 Fuzzy Fern Wild Estate


LV 35 Dendron

Amakna – Holey Forest

Bonta – Kara

Brakmar – Pabong Fields


LV 40 Garsegoyle

Kelba

Monks Island


LV 45 Reed

Sadida Kingdom

Bonta – Cania Swamps


LV 50 Nostril Algae

Sufokia – Steamulating Shore & Turfo Canyon


LV 55 Funkus Forfut


LV 60 Cotton

Amakna – Singing Fields

Sufokia – Steamulating Shore & Turfo Canyon


65 Edelweiss

Amakna – Emelka

Sufokia – Jumpin’ Jungle


LV 70 Puffball Lower Slope (Zinit)


LV 75 Aloa Vera Ohwymi


LV 80 Venutian Ohwymi (Fungopole)


LV 85 Nodincludid

Wabbits Island

Bonta – Thicket of Yurbut


LV 90 Kamamile Enurado


LV 95 Eterny Xelorium


LV 100 Volcanic Plant

Amakna – Holey Forest

Brakmar – Sidimotes Moors


LV 105 Death Cap Brakmar – Gnashville


LV 110 Tahitiare Moon


LV 115 Grace Moon


LV 120 Nettle High Slope – Sacrier (Zinit)


LV 125 Momoss High Slope – Badgerox (Zinit)



ZBOŻA


LV 0 Wheat

Astrub

Amakna – Village/Gobballfield Country/Farle’s Fields

Sufokia – Hanging Gardens

Brakmar – Mourning Wood


LV 5 Artichoke

Astrub

Amakna – Farle’s Fields

Sufokia – Hanging Gardens


LV 10 Tuberbulb

Astrub

Amakna – Farle’s Fields

Sufokia – Hanging Gardens


LV 15 Barley

Astrub

Amakna – Village/Gobballfield Country/Farle’s Fields

Bonta – Kara

Sufokia – Terrana Dune

Brakmar – Mourning Wood


LV 20 Cawwot Amakna – Fertile Prairie/Singing Fields/Emelka


LV 25 Babbage

Amakna – Gobballfield Country & Fertile Prairie

Sufokia – Terrana Dune

Brakmar – Pabong Fields & Mourning Wood


LV 30 Oats

Amakna – Singing Fields & Emelka

Bonta – Kara


LV 35 Melon

Amakna – Singing Fields & Emelka

Sufokia – Turfo Canyon


LV 40 Rye

Monks Island

Bonta – Cania Swamps


LV 45 Mottled Mushroom

Sadida Kingdom

Bonta – Cania Swamps


LV 50 Vanilla Rice

Amakna – Emelka

Sufokia – Turfo Canyon


LV 55 Makafee

Bilbiza

Sufokia – Steamulating Shore


LV 60 Watermelon

Amakna – Emelka

Sufokia – Steamulating Shore

Brakmar – Gnashville


LV 65 Corn Shhhudoku’s Kingdom


LV 70 Beanstalk Lower Slope (Zinit)


LV 75 Desert Truffle Ohwymi


LV 80 Mushray Ohwymi (Fungopole)


LV 85 Black Cawwot Wabbits Island


LV 90 Jollyflower

Sufokia – Steamulating Shore

Bonta – Cania’s Plains

Brakmar – Pabong Fields


LV 95 Sunflower

Sufokia – Steamulating Shore

Bonta – Cania Plains

Brakmar – Gnashville


LV 100 Strawberry

Sufokia – Steamulating Shore

Brakmar – Pabong Fields & Gnashville


LV 105 Pumpkin

Amakna – Emelka

Sufokia – Steamulating Shore

Brakmar – Pabong Fields & Gnashville


LV 110 Maniok Moon


LV 115 Palm Rod Moon


LV 120 Mini-Jute High Slope (Zinit)


LV 125 Piment Magma Cave (Zinit)



RYBY - dodam ze nie kazdemu to oczywiste ale szukamy w jeziorach stawach i morzu.


LV 0 Breaded Fish

Astrub

Amakna – Village

Sufokia – Village

Brakmar – Village

Bonta – Ruins


LV 5 Bow Meow Fish

Astrub

Amakna – Farle’s Fields

Sufokia – Hanging Gardens

Brakmar – Mr. M’s Lands

Bonta – Gnarled Barklee’s Forest


LV 10 Sturgeon

Astrub

Amakna – Hugo’s Prairie

Sufokia – Tydal Prairie

Brakmar – Flask Garden

Bonta – Monty’s Prairie


LV 15 Crabby Anchovies

Astrub

Amakna – Fertile Prairie

Sufokia – Terrana Dune

Brakmar – Mourning Wood

Bonta – Cania Plains


LV 20 Grawns

Amakna – Fertile Prairie

Bonta – Cania Plains

Sufokia – Terrana Dune



LV 25 Loots

Amakna – Singing Fields

Brakmar – Mourning Wood

Sufokia – Terrana Dune


LV 30 Hairy Rays

Calamar Island

Sufokia – Turfo Canyon


LV 35 Salamon Wild Beach


LV 40 Moonfish

Kelba

Monks Island


LV 45 Perch Sadida Kingdom


LV 50 Dragocarp

Amakna – Holey Forest

Brakmar – Pabong Fields & Sidimote Moors

Sufokia – Turfo Canyon



LV 55 Maskerel

Bilbiza

Brakmar – Wild Prairie

Sufokia – Wild Prairie


LV 60 Grawfish

Brakmar – Wild Prairie

Sufokia – Jumpin’ Jungle & Wild Prairie



LV 65 Chehorses Shhhudoku’s Kingdom


LV 70 Eels Lower Slope (Zinit)


LV 75 Scincus Ohwymi


LV 80 Hydawheys Ohwymi (Fungopole)


LV 85 Pirhianas Sufokia – Steamulating Shore


LV 90 Troutuna

Amakna – Emelka

Bonta – Thicket of Yurbut

Brakmar – Gnashville

Sufokia – Jumpin’ Jungle


LV 95 Kamasandre Enurado


LV 100 Seacod Xelorium


LV 105 Sea Boowolves

Brakmar – Gnashville

Amakna – Wild Prairie

Bonta – Wild Prairie


LV 110 Knemo Moon


LV 115 Caiman Moon


LV 120 Fish bone High Slope – Sacrier (Zinit)


LV 125 Salamander High Slope – Badgerox (Zinit)



RUDY- skałki



LV 0 Primitive Iron

Astrub

Amakna – Village

Sufokia – Village

Brakmar – Village

Bonta – Ruines


LV 5 Finest Sea Salt

Astrub

Amakna – Farle’s Fields

Sufokia – Hanging Gardens

Brakmar – Mr. M’s Lands

Bonta – Gnarled Barklee’s Forest


LV 10 Classic Coal

Astrub

Amakna – Hugo’s Prairie

Sufokia – Tydal Prairie

Brakmar – Flask Garden

Bonta – Monty’s Prairie


LV 15 Bright Copper

Astrub

Amakna – Fertile Prairie

Sufokia – Terrana Dune

Brakmar – Mourning Wood

Bonta – Cania Plains


LV 20 Shadowy Cobalt

Amakna – Fertile Prairie

Bonta – Cania Plains

Brakmar – Mourning Wood

Sufokia – Terrana Dune


LV 25 Bronze Nugget

Amakna – Singing Fields

Bonta – Cania Plains & Kara

Brakmar – Mourning Wood

Sufokia – Terrana Dune



LV 30 Shard of Flint

Amakna – Holey Forest/Singing Fields/Emelka

Brakmar – Pabong Fields


LV 35 Rugged Quartz Wild Estate

LV 40 Grievous Kroomium

Kelba

Monks Island


LV 45 Wholesome Zinc

Sadida Kingdom

Amakna – Singing Fields


LV 50 Koral

Sufokia – Turfo Canyon/Jumpin’ Jungle/Steamulating Shore/Wild Prairie

Brakmar – Wild Prairie


LV 55 Blood Red Amethyst

Forfut

Sufokia – Wild Prairie

Brakmar – Wild Prairie


LV 60 Double Carat Sapphire

Amakna – Holey Forest

Bonta – Cania Swamps

Sufokia – Jumpin’ Jungle


LV 65 Taroudium Chillberg


LV 70 Hazy Lead Lower Slope (Zinit)

Nations – Mines- kopalnie


LV 75 Sandy Ore Ohwymi


LV 80 Black Gold Ore Ohwymi (Fungopole)


LV 85 Mythwil Wabbits Island


LV 90 Royal Bauxite

Amakna – Emelka/Wild Prairie

Bonta – Thicket of Yurbut/Wild Prairie

Brakmar – Gnashville


LV 95 Sovereign Titanium

Bonta – Cania Swamps/Thicket of Yurbut/Wild Prairie

Amakna – Wild Prairie


LV 100 Sryanide Ore Srambad

Nations – Mines


LV 105 Dark Carbon

Brakmar – Gnashville/Pabong Fields/Sidimote Moors


LV 110 Amber Moon


LV 115 Mercury Moon


LV 120 Silver High Slope – Sacrier (Zinit)


LV 125 Obsidian Dor’Mor’s Cave (Zinit)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ataru00 dnia Wto 8:14, 30 Maj 2017, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ataru00
Administrator


Dołączył: 25 Maj 2015
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 16:43, 07 Mar 2016    Temat postu: Profesje typoweg craft

Im bardziej skomplikowany craft wymaga bardziej specjalnych składników - jak dropy z bosów lub unikatowe dropy jak Wild Pigment czy skalpy z Boowolfow dają więcej expa. Tak samo im więcej zużyjemy składników tym więcej expa otrzymujemy za craft.

Najtrudniej wbić Chefa - to profesja na która zawsze brakuje składników i co gorsza każdy craft daje amło expa. Profesja daje nam potiony zwiększające nasz atak obronę czy statystyki dodge, ini oraz lock oraz specjalne statusy jak regeneracja. Najczęściej ozywamy jej do produkcji Osamodas powder potion na 0 lv pozwalający nam ożywiać nasze pety.

Baker -Profesja pozwalająca nam na craft żywności pozwalającej nam na odzyskanie szybkie HP po walce. Jeśli wbijamy Farmera ta profesja sama się niemal wbija.

Handyman - profesja do robienia powiększeń skrzyń i przedrzymskim kluczy. Jesli farmimy duny dość długo zawsze mamy z nich składniki, które przerabiamy na klucze by biegać dalej.


Profesje Broni i Zbroi.

To mamy do czynienia z prawdziwa zabawą w craft. Potrzebujemy rożnych składników - dropów z mobów i rożnych profesji. Dlatego zalecam wbijanie owych profesji wspólnie z kimś w grupie żeby zawsze można było wymienić się składnikami.

Za wbicie tym profkom 100 LV otrzymujemy pieczęci dające nam dostęp do pojedynczego Ultimate Craftu.

Profesje Broni jak i Jubiler bazują na produkcji półfabrykatów. Które są wymagane do poszczególnych craftów broni. Półfabrykaty produkujemy z drewna, rud. Co 20 lv profesji następuje zmiana półfabrykatu.
0-20-40-60-80-100

Profesja Armorera - wymaga zasobów drewna.

Lether i Tailor - zasoby ziół.


Crafty owych profesji ponzej 100 LV są nie dochodowe poza przepisami uzbrojenia : Gobbsage, Mine Helmet, Ugly Set, Moowulf, Blac Crow (bardzodrogi craft), Bagi z profesji Lether i brońmi +1 AP. Oraz craftami od 100 LV.


Exp z przepisów bez bonusów to liczby:

200-1000-1200-2000-2400-3000-4000-5000-6000-7000-8000-9000-10000

poza profesja Chef i Baker.


Tu zapewne chcielibyście bym dał wam listę przepisów, którymi ja wbiegłem profesje. Byłoby to dość bezcelowe. Gdyż każdy posiada inny zakres składników i możliwości.

Szczerze starałem się półfabrykatami zawsze dobić 10-15 lv i mając ich dostateczna liczbę wykonywałem normalne przepisy ok 6-10x. Wbijałem LV aż do kolejnego półfabrykatu zgodnie z tolerancja 15 LV i możliwościami jakie miałem ze względu na składniki.

Mi zawsze było ciężko minąć ok 50-60 lv i z 70 do 80 przeskoczyć jako ze dunów z tego zakresu nigdy nie farmiłem na potegę. Mimo to mogę dam wam tu składniki które jeśli znajdziecie tanio na rynku i macie zamiar wbijać profesje kupujcie od reki.


Gobale - Potrzebujemy wszystkiego co maja do zaoferowania łącznie z ekwipunkiem. Poza broniami które przydają się na 100 lv dopiero.

Wild Gobale nacjowe - potrzebujemy wszystkiego co maja do zaoferowania - wełne rogi skiny. I najcenniejsze Wild Pigment.

Larva Skiny - te białe

Boarange - z mini bosa prosiaków wypada bardzo fajny składnik (dla profesji Tailor bardoz uzyteczne)

Cracker Stone - crackery z Amakny

Dropy z Boowulfów - Sadida - przyda się wszystko łącznie z uzbrojeniem. I najcenniejsze Scalpy i Lunar Tear

Dropy z Monków - Monk Island duzo guzików Punga i Ice Zingów

Chaos Lop i Strap z - Calmar island w tym Ruby i Lalovely (dla profesji Tailor bardoz uzyteczne)


Kelba sporo składników trapera i dropów z wron - najcenniejsze Crow Claws

Borbat Wings - z nietoperzy forfut (wamparady 30 lv slot bagi)

Składniki z Whsipów na Shhhudoku. Najcenniejsze Spare Title i Stoneguard

Castuc Cloth - z ohwami dunkaktusa.

Cloudy Stritch Claw - cloudy strusie Brakmar - dobry składnik dla armorera.

Beach Farbic - z dance hall areny - blibliza
Sour Sea Breath - z mussly duna - blibliza


Tu należy zaznaczyć także dropyz UB bosow do craft z Excarnusa i Milkara.


Ocpjonalnie:

Składniki Craft - z duna z zombiakami na forfucie bardzo łatwe przepisy.

Składniki Craft - z araknoshimy na Sadidzie bardzo łatwe przepisy



Połfabrykatów zawsze dobrze sobie craftnac ok 250-400szt.



Na koniec dodam iż wbijając LV profesji zawsze widzimy szansę na powodzenie craftu przepisu na wyższy lv niż mamy w danej chwili.
Czasem warto zaryzykować craft mając 80-90% szans. Oczywiście jeśli możemy sobie pozwolić na stratę składników w przypadku niepowodzenia.



KONIEC

Dziękuje tym którzy dotrwali do końca czytając to w mękach. Mam nadzieje ze mimo to pomoże owy poradnik komuś.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ataru00 dnia Pon 18:14, 07 Mar 2016, w całości zmieniany 7 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.wakfubos.fora.pl Strona Główna -> Poradniki Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Forum.
Regulamin