|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ataru00
Administrator
Dołączył: 25 Maj 2015
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 22:58, 06 Mar 2016 Temat postu: Roślinki Zasoby iProfesje Craf w grze - czy warto i jak? |
|
|
Wiele os pyta o profesje zatem postaram się udzielić tu kilka odpowiedzi.
Czy warto robić profesje?
Tak warto. Profesja pozwala na pewna samodzielność i nie proszenie się innych łaski w razie gdy nie mamy możliwości pozyskania odpowiednich składników do craftu. Niektóre z przedmiotów dostępnych w craft są dość potężne, a czasem i stanowią - Metę (max).
Czy się opłaca?
Tak można na nich zarobić. Zwłaszcza na profesjach zbierackich. Stanowią one początki dochodów dla niektórych osób. Oczywiście możemy np wbić profesje - Krawca na max i sprzedać item otrzymany z pieczęci za bardzo bardzo wygórowana sumę.
Ponadto mając jakąś profesje sami decydujemy ile chcemy poświecić czasu na robienie kasy.
Jakie profesje przydają się na początku?
Handyman - do wyrobu kluczy.
Nawet 0 LV Chef - do produkcji Osamodas Powder - ożywiamy tym peta.
Traper - pozwala nam na sadzenie mobków na areatach gdy je wybija i dodatkowy dzienny exp z quest otomai.
Co najtrudniej się wbija i co najłatwiej co najbardziej opłacalne?
Najtrudniej - Fishera, Minera i Chefa.
Najłatwiej - Bakera i Farmera.
Każda profesja jest opłacalna mimo to Chef szczerze jest najmniej opłacalny jeżeli nawet jest niemal bezużyteczny.
Uznajmy ze również bardzo łatwo wbić zielarza i drwala. Pod warunkiem ze nie zbieramy samych płodów ziemi, a skupiamy się na zbieraniu w sumie samych nasion i ich ewentualnym ciągłym powielaniu. (co odradzam jeśli ktoś myśli o innych profesjach)
Zatem początek.
By odkryć wszystkie profesje musimy się ich nauczyć wystarczy zagadać z każdym NPC w Asturb lub Oucie czy innym miejscu gdzie NPC jest blisko maszynki do craftu.
Każda postać ma dostępnych 17 profesji = 11 do tworzenia itemow 6 zbierackich (oczywiście zbierackie tez posiadają itemy craft). Każdą możemy mieć wymasowaną na 100 LV max.
Jak zbierać więcej i szybciej?
Ponadto za wbicie wszystkich profesji zbierackich otrzymujemy specjalny pierścień +50% do zbierania. Tu dodam że w grze istnieją itemy polepszające szybkość i ilość zbieranych składników. Owe przedmioty toporki kilofy wędki daja +10% +20% +30% do ilości zbieranych składników. Mimo to owe 10% szczerze nic nie daje jeśli nie posiadamy owego pierścienia bez niego zbieramy standardowo w sumie od 1-3. Majac pierscien zbieramy liczby +2.
Mamy zatem dodatkowo z Craft danych profesji możliwość wykonania narzędzi dających bonusy do zbieractwa: 15LV = 10%, 45LV = 20%, 80LV = 30%.
Na każde ulepszenie narzędzia z podstawowej wersji potrzebujemy 3 sztuki niższego LV narzędzia.
Do wykonania narzedzi niezbedny nam Mimikibble by otwierac skrzynie mimika znajdujace sie na dunach ponizej 32 LV (np piwi dun - za 2 mimiki otrzymujemy 1 slober - wraz z lv duna rosna koszty mimikow do otwarcia skrzyń zatem otwieramy ej na najniższych lv dunow). 2 mimiki pozwalaja otworzyć skrzynie z Mimic Slober. Slobera potrzebujemy 50 aż 50 szt aby wykonać narzedzie maxymalnego poziomu.
Dodatkowo na dunach można spotkać mobka - Mimic- to taka skrzynia jesli nie zabijemy jej w 3 tury znika. W 1 walce może się ich pojawić od 1-6 naraz. Za zabicie go dostajemy 3 Slobery + dropy poriony do profesji- szansa na runy - pety i fragi dodatkowo.
Ponadto mamy.
Do minera - Bum Sack +10% , Mine Hat +19%( z craftu 60 LV krawca) , Snoofle - pet 50% na 50LV = mając to wszytko zbieramy do 4 skałek więcej. ( ponadto jest kilof o którym wspomniałem powyżej)
Traper - Pipi Bag +10% ( tu wróce do Bum Sack --- Pipi i Bum to torby 10 slotow można mieć założone max 3 naraz) x2 dają 20% czyli +1. 3 bagi nie zmienia nic.
Lumberjack - Oak Killer - 12% - bardzo rzadki przedmiot unikatowy drop z dzikiego gobala.
Mamy także z craftu - jedzenie - które przyszpiesza nam na jakiś czas zbieranie zasobów. Np GumGum 20LV craft na z rudy Clasic Coal 10% szybsze zbieranie na 15 min.
Za wbicie 100lv dowolnej profesji craftowej poza - Bakerem, Chefem, Kama Minter. Dostajemy jednorazową pieczęć mistrzostwa dająca nam możliwość wykonania jednego jedynego ultimate craftu. Wiec lepiej zastanowić się co z niej wyprodukujemy gdyż mamy kilka opcji do wyboru owych itemow.
Dodatkowo istnieją w grze ukryte crafty. Poznajemy je z napotkanych przepisów. Wykonujemy je wtedy tak samo na maszynkach do craftu ale ikonka znaku zapytania. I tam wtedy umieszczamy odpowiednie składniki i ich ilość zgodnie z przepisem.
Dodatkowo Kama Minter profesja której nie da się levelować pozwala nam wyprodukować początkowe zasoby kamasów. Tym samym zmuszając nas do wbicia początkowych LV Górnictwa. Przepisy na kamasy powyżej 1000 szt z rud nie sa dostępne w zwykłych maszynkach. Możemy wykonać owe crafty tylko w maszynkach do kamasow umieszczonych w gildiowych HW (nasza gildia posiada)
Dodatkowo Jest jeszcze jedna profesja nie wymagająca LV - tworzenie RUN do wzmacniania itemow. Tak jak pisałem w innym temacie maszynki owe - "PACMANY" znajduja sie w każdej nacji w każdym mieście poza Outpostow i Asturb. Wrzucamy tam złomowy ekwipunek i przerabiamy na proszek. 100 proszków jakiegoś typu dają na Rune.
Ok teraz co do levelowania profesji. Maszynki do profesji są porozrzucane po całym świecie. W każdym mieście są one umiejscowione w wszystkie naraz jak i w naszym gildiowym HW. Osobiście zalecam wykonywać przy nich crafty ze względu na bonus 10% większego expa. W HW craft nie daje owego 10% od nacji. W naszych plecakach craft i zbieranie nie daje wogle Expa dla profesji. W HW każda czynność daje nam exp ale pomniejszony o 10% przebywania poza nacją. (tu się wytłumaczę poza nacja przebywamy w 3 miejscach - tunele kopalnie - Heven Bag i Heven Word - wyspy są adekwatne do przebywania w nacjach wiec tam bonusy dziłaja).
Tak w przypadku przebywania w HW gildiowym scinamy drzewo za 200 Expa. Ścinając poza HW otrzymujemy 210% expa.
Czy zatem opłaca się robić cokolwiek w HW gildiowym?
Tak przedrzymskim profesje - zielarza, farmera, drwala. Gdyż jesteśmy tu bezpieczni i nie jesteśmy narażeni na wbicie sobie statusu Outlawa oraz że nikt nam nie okradnie poletka. A mamy dużo miejsca wiec każdy się zmieści. Uprasza się jedynie by po sobie sprzątać. Dlatego w nacjach kompletujemy sadzonki i nasiona a rozmnażamy w HW.
Dodatkowo każda nacja daje nam bonus do craftow wykorzystujących nasza profesje +5% przydzielona do nacji.
Bonta - Drwal
Brakmar - Górnik
Amakna - Rolnik
Sufokia - Rybak
Przejdźmy do pozyskiwania składników. Składniki pozyskujemy z walk jak i profesji.
Częste pytanie gdzie znajdę? - jakaś roślinkę, rybę... - Gdy klikniemy mapę --- M --- mamy na niej widoczny LV areatu zatem dla przykładu potrzebujemy skałki LV 25 oznacza to ze będzie ona na areacie z LV 20 lub zakresu 20-30.
Dodajmy do tego że nie zawsze znajdziemy rośliny w danym miejscu z powodu że ktoś mógł je wyciąć zwyczajnie. Skałki ryby i zwierzęta zawsze będą w danych obszarach. W Asturb po 4 stronach drogi do każdej z nacji znajdziemy adekwatne miejsca do expienia naszych początków z profesjami. Np po drodze do bonty znajduje się obszar zarośnięty drzewami.
Dodatkowo mamy wyjątkowe obszary znajdujące się blisko outów - wejść do nacji - z zakresu 15-25 lv -- tutaj mamy jeszcze zaczepienie o Asturb wiec znajdują się tutaj "rzeczy" z zakresu 0-25 LV ku woli ścisłości. Oraz 2 naziemne Kopalnie 2 każdej nacje te same Z Primitive Iron oraz Clasic Coal. Reszta skałek po świecie porozrzucana.
W każdej nacji znajdują się także 2 obszary wyłączone poza nacje - dzikie. Sa to Gubernatorstwo dobre miejsce do w miarę bezpiecznego expienia drwala zielarza oraz areat z Dzikimi Gobalami - znajdziemy tam mobki z zakresu 35 lv ryby 75LV oraz skałki 65-75 lv jest to tez miejsce gdzie można expic Herbalista roslinki max 20 lv.
Często słyszy się że najlepiej expic minera w kopalniach. To mit. Tu dodam pomocna wskazówkę jak sobie przyśpieszyć i ułatwić zbierane i poruszanie się po powierzchni w czasie zbierania skałek i łowienia rybek
Gdy podchodzimy do np. sałki która chcemy zebrać klikamy mapę --- M-- i po prawej stronie mapy mamy znaczniki, które możemy sobie ustawić na mapie w miejscach gdzie jesteśmy i znajduje się poszukiwana przez nas skałka. Po ustawieniu kilku znaczników ustalamy sobie droge tak by poruszać się miedzy niemi po okręgu i startujemy bieg. Znaczniki sa widoczne na naszej mini mapie -- Shift+M.
Podczas rozsad roślin i mbków możemy sobie pozwolić na zaznaczenie kilku kratek naraz na ziemi co ułatwi rozsadę automatyczna jednak nie możemy stosować tego samego w przypadku zbierania.
Podczas korzystania z dowolnej profesji zbierackiej - poza traperem - mamy szanse na spotkanie KOTA, po pokonaniu go (musimy wskazać takie same liczby oczek na kostce do gry jakie on ma) zyskujemy 40 dodatkowych przedmiotów pozyskiwanych w owej chwili. Niestrty kot nie działa na specjalne roślinki, skałki, rybki - oznaczone gwiazdkami z nietypowymi nazwami tu zaznaczę że są one cenne.
Pogoda i klimat oraz szybkość wzrostu roślin.
Nie każdą roślinkę możemy posiać na dowolnym obszarze to samo się tyczy mobka wyjątek stanowi nasz bag i HW. Poza tym mamy % szanse na powodzenie akcji rozsady. Dla naszego plecaka to 60% dla HW 75%. W przypadku gdy mamy np roślinkę na 70 LV i sadzimy na obszarze 70 LV szansa powodzenia wynosi nawet 88%.
Gdy klikniemy -- X -- ukarze nam się aktualna pogoda danego obszaru. Oraz możemy znaleźć w jakich w to warunkach dana roślina najszybciej rośnie. Najwolniej rosną roślinny w naszym plecaku. W HW mamy stały klimat wiec kolejny plus by z niego korzystać uznajmy ze klimat w HW jest neutralny jak w naszym plecaku. Szczerze nie wiem czy ktokolwiek patrzy na pogodę poza tym czy jest śnieg czy deszcz. Ale wspominam bo istnieje ten mankament.
Ok przejdźmy do tolerancji expa.
Jest to oczywiste dość. Weźmy na ten przykład skałki wszędzie mamy te samą zasadę. Zaczynamy zbierać skałki --- 0 LV ---- wbijamy nimi max 15 lv (na 10 lv mamy dostępna nowa skałkę wiec możemy w sumie zmienić odrazu) adekwatnie skałka 50 LV wbijemy 65 LV max.
Tolerancja zatem 15 LV maksymalnie inaczej ilość pozyskiwanego expa stanie się nieopłacalna. W profesjach zyskujemy nowy przepis do craftu bądź dostęp do nowego surowca co 5-10 LV. Wiec niemal zawsze jest na co zmienić.
Exp bez bonusow zawsze wynosi 100exp w przypadku zbierackich profesji poza Drwalem gdy ścinamy drzewo otrzymujemy 200expa.
Co jakiś czas uznajmy co miesiąc półtora na świta specjalne okazje itp. bywa ze mamy event. Do expa 50% lub 100%. Czasem tylko do walk czasem do wybranych dunow ale gdy mamy szczęście jest i do craft.
Wtedy zalecam zając się profesjami gdyż wbić je trudniej niż LV postaci.
Osoby które maja szczęście w nieszczęściu oraz po roku gry(ogolnie nawet nie pełnym po urodzinach wakfu) jako przeprosiny za bugi w grze maja sznse dostac - Compensation tokeny. W centrum asturb obok Zappa jest maszynka, a w niej potiony które możemy nabyć za tokeny. Każdy potion to 30minut podwójnego expa z craft. Zatem warto przygotować sobie wcześniej nieco zasobów a potem szaleć przy maszynce.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ataru00 dnia Wto 7:46, 30 Maj 2017, w całości zmieniany 13 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Ataru00
Administrator
Dołączył: 25 Maj 2015
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 16:20, 07 Mar 2016 Temat postu: Zbieractwo |
|
|
Zatrm gdzie znajdziemy sadzonki i inne zasoby - poza naszym HW i bankiem. Przypomnę jeżeli z banku bierzemy np 10 sadzonek wrzućmy na pozniej 20 żeby mieli i inni.
DRZEWA
LV 0 Ash
Astrub
Amakna – Village/Farle’s Fields/Hugo’s Prairie
Sufokia – Village/Hanging Gardens/Tydal Prairie
Brakmar – Village/Mr. M’s Lands/Flask Garden
Bonta – Ruins/Gnarled Barklee’s Forest/ Monty’s Prairie
LV 5 Hazel Tree
Astrub
Amakna – Village/Farle’s Fields/Hugo’s Prairie
Sufokia – Village/Hanging Gardens/Tydal Prairie
Brakmar – Village/Mr. M’s Lands/Flask Garden
Bonta – Ruins/Gnarled Barklee’s Forest/ Monty’s Prairie
LV 10 Chestnut Tree Astrub
Amakna – Village/Farle’s Fields/Hugo’s Prairie
Sufokia – Village/Hanging Gardens/Tydal Prairie
Brakmar – Village/Mr. M’s Lands/Flask Garden
Bonta – Ruins/Gnarled Barklee’s Forest/ Monty’s Prairie
LV 15 Api Tree
Astrub
Amakna – Fertile Prairie
Sufokia – Terrana Dune
Brakmar – Mourning Wood
Bonta – Cania Plains
LV 20 Birch
Amakna – Fertile Prairie & Singing Fields
Bonta – Cania Plains & Kara
Brakmar – Mourning Wood
Sufokia – Terrana Dune
LV 25 Boabob
Amakna – Fertile Prairie & Singing Fields
Bonta – Cania Plains
LV 30 Weeping Willow
Brakmar – Pabong Fields
Wild Estate
Wild Beach (Zinit)
LV 35 Hornbeam
Amakna – Emelka
Bonta – Kara & Thicket of Yurbut
Sufokia – Turfo Canyon
Wild Beach (Zinit)
LV 40 Baby Redwood
Sadida Kingdom
LV 45 Pooplar
Sufokia – Turfo Canyon
Monks Island
Kelba
LV 50 Citronana Tree
Sufokia – Steamulating Shore
Calamar Island
Bilbiza
LV 55 Tadbole Forfut
LV 60 Creeping Vine Sufokia – Steamulating Shore & Jumpin’ Jungle
LV 65 Frozen Wood Chillberg
LV 70 Yew Lower Slope (Zinit)
LV 75 Cactus Ohwymi
LV 80 Mosscandel Ohwymi (Fungopole)
LV 85 Marmalot Wabbit Island
LV 90 Cherry Tree
Amakna – Emelka
Bonta – Thicket of Yurbut
LV 95 Sylvan Pine
Amakna – Holey Forest
Bonta – Thicket of Yurbut
Brakmar – Gnashville
LV 100 Dry Pine
Bonta – Cania Swamps
Brakmar – Sidimote Moors
High Slope (Sacrier)
LV 105 Blood Elderberry
Amakna – Holey Forest
Bonta – Thicket of Yurbut
Brakmar – Gnashville
LV 110 Divi Divi Moon
LV 115 Kokonut Moon
LV 120 Mahogany High Slope (Zinit)
LV 125 Bramble Lava Cave (Zinit)
KWIATKI
LV 0 Crowned Thistle
Astrub
Amakna – Village/Farle’s Fields/Hugo’s Prairie
Sufokia – Village/Hanging Gardens/Tydal Prairie
Brakmar – Village/Mr. M’s Lands/Flask Garden
Bonta – Ruins/Gnarled Barklee’s Forest/ Monty’s Prairie
LV 5 Plain Flax
Astrub
Amakna – Village/Farle’s Fields/Hugo’s Prairie
Sufokia – Village/Hanging Gardens/Tydal Prairie
Brakmar – Village/Mr. M’s Lands/Flask Garden
Bonta – Ruins/Gnarled Barklee’s Forest/ Monty’s Prairie
LV10 Ditsy Flower
Astrub
Amakna – Village/Farle’s Fields/Hugo’s Prairie
Sufokia – Village/Hanging Gardens/Tydal Prairie
Brakmar – Village/Mr. M’s Lands/Flask Garden
Bonta – Ruins/Gnarled Barklee’s Forest/ Monty’s Prairie
LV 15 Wild Mint Astrub
LV 20 Scented Clover
Amakna – Fertile Prairie
Bonta – Cania Plains
Brakmar – Mourning Wood
Sufokia – Terrana Duna
LV 25 Orchid
Amakna – Singing Fields
Bonta – Kara
Brakmar – Mourning Wood
Sufokia – Terrana Duna
LV 30 Fuzzy Fern Wild Estate
LV 35 Dendron
Amakna – Holey Forest
Bonta – Kara
Brakmar – Pabong Fields
LV 40 Garsegoyle
Kelba
Monks Island
LV 45 Reed
Sadida Kingdom
Bonta – Cania Swamps
LV 50 Nostril Algae
Sufokia – Steamulating Shore & Turfo Canyon
LV 55 Funkus Forfut
LV 60 Cotton
Amakna – Singing Fields
Sufokia – Steamulating Shore & Turfo Canyon
65 Edelweiss
Amakna – Emelka
Sufokia – Jumpin’ Jungle
LV 70 Puffball Lower Slope (Zinit)
LV 75 Aloa Vera Ohwymi
LV 80 Venutian Ohwymi (Fungopole)
LV 85 Nodincludid
Wabbits Island
Bonta – Thicket of Yurbut
LV 90 Kamamile Enurado
LV 95 Eterny Xelorium
LV 100 Volcanic Plant
Amakna – Holey Forest
Brakmar – Sidimotes Moors
LV 105 Death Cap Brakmar – Gnashville
LV 110 Tahitiare Moon
LV 115 Grace Moon
LV 120 Nettle High Slope – Sacrier (Zinit)
LV 125 Momoss High Slope – Badgerox (Zinit)
ZBOŻA
LV 0 Wheat
Astrub
Amakna – Village/Gobballfield Country/Farle’s Fields
Sufokia – Hanging Gardens
Brakmar – Mourning Wood
LV 5 Artichoke
Astrub
Amakna – Farle’s Fields
Sufokia – Hanging Gardens
LV 10 Tuberbulb
Astrub
Amakna – Farle’s Fields
Sufokia – Hanging Gardens
LV 15 Barley
Astrub
Amakna – Village/Gobballfield Country/Farle’s Fields
Bonta – Kara
Sufokia – Terrana Dune
Brakmar – Mourning Wood
LV 20 Cawwot Amakna – Fertile Prairie/Singing Fields/Emelka
LV 25 Babbage
Amakna – Gobballfield Country & Fertile Prairie
Sufokia – Terrana Dune
Brakmar – Pabong Fields & Mourning Wood
LV 30 Oats
Amakna – Singing Fields & Emelka
Bonta – Kara
LV 35 Melon
Amakna – Singing Fields & Emelka
Sufokia – Turfo Canyon
LV 40 Rye
Monks Island
Bonta – Cania Swamps
LV 45 Mottled Mushroom
Sadida Kingdom
Bonta – Cania Swamps
LV 50 Vanilla Rice
Amakna – Emelka
Sufokia – Turfo Canyon
LV 55 Makafee
Bilbiza
Sufokia – Steamulating Shore
LV 60 Watermelon
Amakna – Emelka
Sufokia – Steamulating Shore
Brakmar – Gnashville
LV 65 Corn Shhhudoku’s Kingdom
LV 70 Beanstalk Lower Slope (Zinit)
LV 75 Desert Truffle Ohwymi
LV 80 Mushray Ohwymi (Fungopole)
LV 85 Black Cawwot Wabbits Island
LV 90 Jollyflower
Sufokia – Steamulating Shore
Bonta – Cania’s Plains
Brakmar – Pabong Fields
LV 95 Sunflower
Sufokia – Steamulating Shore
Bonta – Cania Plains
Brakmar – Gnashville
LV 100 Strawberry
Sufokia – Steamulating Shore
Brakmar – Pabong Fields & Gnashville
LV 105 Pumpkin
Amakna – Emelka
Sufokia – Steamulating Shore
Brakmar – Pabong Fields & Gnashville
LV 110 Maniok Moon
LV 115 Palm Rod Moon
LV 120 Mini-Jute High Slope (Zinit)
LV 125 Piment Magma Cave (Zinit)
RYBY - dodam ze nie kazdemu to oczywiste ale szukamy w jeziorach stawach i morzu.
LV 0 Breaded Fish
Astrub
Amakna – Village
Sufokia – Village
Brakmar – Village
Bonta – Ruins
LV 5 Bow Meow Fish
Astrub
Amakna – Farle’s Fields
Sufokia – Hanging Gardens
Brakmar – Mr. M’s Lands
Bonta – Gnarled Barklee’s Forest
LV 10 Sturgeon
Astrub
Amakna – Hugo’s Prairie
Sufokia – Tydal Prairie
Brakmar – Flask Garden
Bonta – Monty’s Prairie
LV 15 Crabby Anchovies
Astrub
Amakna – Fertile Prairie
Sufokia – Terrana Dune
Brakmar – Mourning Wood
Bonta – Cania Plains
LV 20 Grawns
Amakna – Fertile Prairie
Bonta – Cania Plains
Sufokia – Terrana Dune
LV 25 Loots
Amakna – Singing Fields
Brakmar – Mourning Wood
Sufokia – Terrana Dune
LV 30 Hairy Rays
Calamar Island
Sufokia – Turfo Canyon
LV 35 Salamon Wild Beach
LV 40 Moonfish
Kelba
Monks Island
LV 45 Perch Sadida Kingdom
LV 50 Dragocarp
Amakna – Holey Forest
Brakmar – Pabong Fields & Sidimote Moors
Sufokia – Turfo Canyon
LV 55 Maskerel
Bilbiza
Brakmar – Wild Prairie
Sufokia – Wild Prairie
LV 60 Grawfish
Brakmar – Wild Prairie
Sufokia – Jumpin’ Jungle & Wild Prairie
LV 65 Chehorses Shhhudoku’s Kingdom
LV 70 Eels Lower Slope (Zinit)
LV 75 Scincus Ohwymi
LV 80 Hydawheys Ohwymi (Fungopole)
LV 85 Pirhianas Sufokia – Steamulating Shore
LV 90 Troutuna
Amakna – Emelka
Bonta – Thicket of Yurbut
Brakmar – Gnashville
Sufokia – Jumpin’ Jungle
LV 95 Kamasandre Enurado
LV 100 Seacod Xelorium
LV 105 Sea Boowolves
Brakmar – Gnashville
Amakna – Wild Prairie
Bonta – Wild Prairie
LV 110 Knemo Moon
LV 115 Caiman Moon
LV 120 Fish bone High Slope – Sacrier (Zinit)
LV 125 Salamander High Slope – Badgerox (Zinit)
RUDY- skałki
LV 0 Primitive Iron
Astrub
Amakna – Village
Sufokia – Village
Brakmar – Village
Bonta – Ruines
LV 5 Finest Sea Salt
Astrub
Amakna – Farle’s Fields
Sufokia – Hanging Gardens
Brakmar – Mr. M’s Lands
Bonta – Gnarled Barklee’s Forest
LV 10 Classic Coal
Astrub
Amakna – Hugo’s Prairie
Sufokia – Tydal Prairie
Brakmar – Flask Garden
Bonta – Monty’s Prairie
LV 15 Bright Copper
Astrub
Amakna – Fertile Prairie
Sufokia – Terrana Dune
Brakmar – Mourning Wood
Bonta – Cania Plains
LV 20 Shadowy Cobalt
Amakna – Fertile Prairie
Bonta – Cania Plains
Brakmar – Mourning Wood
Sufokia – Terrana Dune
LV 25 Bronze Nugget
Amakna – Singing Fields
Bonta – Cania Plains & Kara
Brakmar – Mourning Wood
Sufokia – Terrana Dune
LV 30 Shard of Flint
Amakna – Holey Forest/Singing Fields/Emelka
Brakmar – Pabong Fields
LV 35 Rugged Quartz Wild Estate
LV 40 Grievous Kroomium
Kelba
Monks Island
LV 45 Wholesome Zinc
Sadida Kingdom
Amakna – Singing Fields
LV 50 Koral
Sufokia – Turfo Canyon/Jumpin’ Jungle/Steamulating Shore/Wild Prairie
Brakmar – Wild Prairie
LV 55 Blood Red Amethyst
Forfut
Sufokia – Wild Prairie
Brakmar – Wild Prairie
LV 60 Double Carat Sapphire
Amakna – Holey Forest
Bonta – Cania Swamps
Sufokia – Jumpin’ Jungle
LV 65 Taroudium Chillberg
LV 70 Hazy Lead Lower Slope (Zinit)
Nations – Mines- kopalnie
LV 75 Sandy Ore Ohwymi
LV 80 Black Gold Ore Ohwymi (Fungopole)
LV 85 Mythwil Wabbits Island
LV 90 Royal Bauxite
Amakna – Emelka/Wild Prairie
Bonta – Thicket of Yurbut/Wild Prairie
Brakmar – Gnashville
LV 95 Sovereign Titanium
Bonta – Cania Swamps/Thicket of Yurbut/Wild Prairie
Amakna – Wild Prairie
LV 100 Sryanide Ore Srambad
Nations – Mines
LV 105 Dark Carbon
Brakmar – Gnashville/Pabong Fields/Sidimote Moors
LV 110 Amber Moon
LV 115 Mercury Moon
LV 120 Silver High Slope – Sacrier (Zinit)
LV 125 Obsidian Dor’Mor’s Cave (Zinit)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ataru00 dnia Wto 8:14, 30 Maj 2017, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ataru00
Administrator
Dołączył: 25 Maj 2015
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 16:43, 07 Mar 2016 Temat postu: Profesje typoweg craft |
|
|
Im bardziej skomplikowany craft wymaga bardziej specjalnych składników - jak dropy z bosów lub unikatowe dropy jak Wild Pigment czy skalpy z Boowolfow dają więcej expa. Tak samo im więcej zużyjemy składników tym więcej expa otrzymujemy za craft.
Najtrudniej wbić Chefa - to profesja na która zawsze brakuje składników i co gorsza każdy craft daje amło expa. Profesja daje nam potiony zwiększające nasz atak obronę czy statystyki dodge, ini oraz lock oraz specjalne statusy jak regeneracja. Najczęściej ozywamy jej do produkcji Osamodas powder potion na 0 lv pozwalający nam ożywiać nasze pety.
Baker -Profesja pozwalająca nam na craft żywności pozwalającej nam na odzyskanie szybkie HP po walce. Jeśli wbijamy Farmera ta profesja sama się niemal wbija.
Handyman - profesja do robienia powiększeń skrzyń i przedrzymskim kluczy. Jesli farmimy duny dość długo zawsze mamy z nich składniki, które przerabiamy na klucze by biegać dalej.
Profesje Broni i Zbroi.
To mamy do czynienia z prawdziwa zabawą w craft. Potrzebujemy rożnych składników - dropów z mobów i rożnych profesji. Dlatego zalecam wbijanie owych profesji wspólnie z kimś w grupie żeby zawsze można było wymienić się składnikami.
Za wbicie tym profkom 100 LV otrzymujemy pieczęci dające nam dostęp do pojedynczego Ultimate Craftu.
Profesje Broni jak i Jubiler bazują na produkcji półfabrykatów. Które są wymagane do poszczególnych craftów broni. Półfabrykaty produkujemy z drewna, rud. Co 20 lv profesji następuje zmiana półfabrykatu.
0-20-40-60-80-100
Profesja Armorera - wymaga zasobów drewna.
Lether i Tailor - zasoby ziół.
Crafty owych profesji ponzej 100 LV są nie dochodowe poza przepisami uzbrojenia : Gobbsage, Mine Helmet, Ugly Set, Moowulf, Blac Crow (bardzodrogi craft), Bagi z profesji Lether i brońmi +1 AP. Oraz craftami od 100 LV.
Exp z przepisów bez bonusów to liczby:
200-1000-1200-2000-2400-3000-4000-5000-6000-7000-8000-9000-10000
poza profesja Chef i Baker.
Tu zapewne chcielibyście bym dał wam listę przepisów, którymi ja wbiegłem profesje. Byłoby to dość bezcelowe. Gdyż każdy posiada inny zakres składników i możliwości.
Szczerze starałem się półfabrykatami zawsze dobić 10-15 lv i mając ich dostateczna liczbę wykonywałem normalne przepisy ok 6-10x. Wbijałem LV aż do kolejnego półfabrykatu zgodnie z tolerancja 15 LV i możliwościami jakie miałem ze względu na składniki.
Mi zawsze było ciężko minąć ok 50-60 lv i z 70 do 80 przeskoczyć jako ze dunów z tego zakresu nigdy nie farmiłem na potegę. Mimo to mogę dam wam tu składniki które jeśli znajdziecie tanio na rynku i macie zamiar wbijać profesje kupujcie od reki.
Gobale - Potrzebujemy wszystkiego co maja do zaoferowania łącznie z ekwipunkiem. Poza broniami które przydają się na 100 lv dopiero.
Wild Gobale nacjowe - potrzebujemy wszystkiego co maja do zaoferowania - wełne rogi skiny. I najcenniejsze Wild Pigment.
Larva Skiny - te białe
Boarange - z mini bosa prosiaków wypada bardzo fajny składnik (dla profesji Tailor bardoz uzyteczne)
Cracker Stone - crackery z Amakny
Dropy z Boowulfów - Sadida - przyda się wszystko łącznie z uzbrojeniem. I najcenniejsze Scalpy i Lunar Tear
Dropy z Monków - Monk Island duzo guzików Punga i Ice Zingów
Chaos Lop i Strap z - Calmar island w tym Ruby i Lalovely (dla profesji Tailor bardoz uzyteczne)
Kelba sporo składników trapera i dropów z wron - najcenniejsze Crow Claws
Borbat Wings - z nietoperzy forfut (wamparady 30 lv slot bagi)
Składniki z Whsipów na Shhhudoku. Najcenniejsze Spare Title i Stoneguard
Castuc Cloth - z ohwami dunkaktusa.
Cloudy Stritch Claw - cloudy strusie Brakmar - dobry składnik dla armorera.
Beach Farbic - z dance hall areny - blibliza
Sour Sea Breath - z mussly duna - blibliza
Tu należy zaznaczyć także dropyz UB bosow do craft z Excarnusa i Milkara.
Ocpjonalnie:
Składniki Craft - z duna z zombiakami na forfucie bardzo łatwe przepisy.
Składniki Craft - z araknoshimy na Sadidzie bardzo łatwe przepisy
Połfabrykatów zawsze dobrze sobie craftnac ok 250-400szt.
Na koniec dodam iż wbijając LV profesji zawsze widzimy szansę na powodzenie craftu przepisu na wyższy lv niż mamy w danej chwili.
Czasem warto zaryzykować craft mając 80-90% szans. Oczywiście jeśli możemy sobie pozwolić na stratę składników w przypadku niepowodzenia.
KONIEC
Dziękuje tym którzy dotrwali do końca czytając to w mękach. Mam nadzieje ze mimo to pomoże owy poradnik komuś.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ataru00 dnia Pon 18:14, 07 Mar 2016, w całości zmieniany 7 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|