Forum www.wakfubos.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Rozwój Postaci Liniowo- NIE ZGUBMY SIE

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.wakfubos.fora.pl Strona Główna -> Poradniki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ataru00
Administrator


Dołączył: 25 Maj 2015
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 8:01, 12 Gru 2016    Temat postu: Rozwój Postaci Liniowo- NIE ZGUBMY SIE

Wielu nowych graczy często popełnia głupie błędy bo nie doczytali wprowadzenia samouczka jak i błędy początkujących. Temu powstało to Forum. By Łatwiej się zorientować w świecie który nas otacza.

Nie każdemu chce się przebrnąć przez każdy temat. Temu powstaje ten temat. Tu zamieszczam propozycję rozwoju postaci co robić od samego początku krok po kroku tak byśmy się nie zakręcili w tym wszystkim. Wakfu to wbrew pozorom trudna gra i ma bardzo rozbudowany świat.

Poniższy poradnik oczywiście jest wskazówka i możliwością drogi jaka możecie obrać.


Zatem zaczynajmy.


1. Rozpoczynamy grę.
Tu proponuję na początku ominąć intro i postacią startującą na LV 8. Po testować chwilkę postaci lub obejrzeć na YT dane postaci by określić swój styl. Tak styl bo nie ma złych postaci i nie ma bezużytecznych, każda jest dobra a właściwie prowadzona pozwala przesadzać o losach walki. Sa postacie które kierują się większym dmg inne polegają na swojej drużynie wspierając sojuszników a jeszcze inne maja średnie dmg wymagając posłużenia się bardziej zawikłana strategią.

2. Gdy wybierzemy postać przechodzimy łącznie z samouczkiem i wprowadzeniem to ważne. Robimy spokojnie quest. Tworzymy 5 postaci na 1 koncie lepiej zapełnić by chociaż brać almanaxy (modlitwy) na pozostałych postaciach bo to zysk.

3. Lądujemy w Asturb tu jesteśmy uwięzieni aż do 25 LV. Dopiero wtedy zyskujemy pozwolenia na podróżowanie po całym świecie. Przechodzimy uczciwie questy które zleca nam NPC Papypal. To ten enus na stercie złota. Gdy skończymy dla niego questy w centrum Asturb jest tablica z Mecenary questami taka sama w kanalach też je wykonujemy i obóż Otomaia. (opisy w innych tematach jak ktoś się zgubi)
Poznajemy asturb rozmawiamy z kazdym NPC i uczymy sie profesji. Proponuję każda profesje zbieracką nabić do 10 LV na poczatke.

Ze skałek z profesji miner robimy sobie pierwsze zasoby gotówki. Dobry start to tak chociaż 5-10 tysi. Staramy się nie wydawać na głupoty zwłaszcza to co możemy sami zdobyć. Lub dostać z gilldi - nasza gildia ma pewne zasoby ekwipunku do rozdania.

W asturb możemy zbyć pierwsze epic itemy z +1 AP- dazzing belta i satisfaction ringa oba użyteczne przez dłuższy czas.

3. Odbieramy prezenty od Papypala. Kit ikakit powiesza nam skrzynie w Heven Bagu a Gemy - np deco gemu przestrzeń baga.
Zakładam ze jesteśmy w gildi zatem możemy giełdowiczów poprosić o nieco eq na początkowy LV nikt nie odmówi. Choć nie koniecznie powinniśmy wymagać żeby ktoś nam (wyższy LV wbił ich kilka i przeprowadził przez wszytko) ale możemy zapytać.

3. Pod przyciskiem - K - mamy pomocników zalecam ich dodawać do expienia uzbroić w jakiś złom i biegać z nimi gdy się da i ich expić. Zawsze mięso armatnie i wsparcie. Zakładam że mamy ju wbity 25 LV i zyskujemy pozwolenia na poruszanie się po całym świecie. Korzystamy z tej możliwości. Wybieramy się do naszej głównej nacji. Proponuję przebiec całą nację by nauczyć się poruszać i popłynąć do innych z portu nacjowego. Wszędzie pod każdym dunem zaznaczamy drago turki by moc się szybko poruszać. Pamiętamy by codziennie się modlić w świątyni.
Zdobywamy teleport - księgi na Eca Arene i Alma.

4. Wykonujemy questa na guarda nacji. I wbijamy spokojnie LV mamy oczywiście dostępne nowe obozy Otomaia jak i Mecenary.
Na 35 LV wykonujemy quest na zdobycie wierzchowca.

5. Na 50 LV powinniśmy wykonać Quest na Wild Estate i zebrać skrzynki z ze skarbami. Exp + Kasa. Porem Na 55 Calmar Island - tu lepiej o pomoc poprosić lub wrócic koło 80 LV- idziemy tu po peta i większy plecak. Na 60 LV upominamy się o Infernal Seta z gildi.

Na 60 LV możemy wykonać pełny quest nacjowy Zinita. Mamy dość siły. Na 65 LV quest Kelby. 95 Whsipy. 100 Ice.. Opis questów w innym temacie.

6. Mamy LV ok 60-80. Uznajmy ze taki zakres. Na tym momencie trzeba zadbać o plecaki większe. Dostaniemy je z mobów i duna na Monk Island - te bagi starczą nam na długi okres czasu.
Zalecam wykonywanie Otomai Questa wziętego z Asturb gdy mamy trochę czasu. Bądż wicie chociaż jednej profesji zbierackiej na 50 LV. By być trochę samowystarczalnym. Staramy się trochę zarobić. Wspieramy się minerem i sprzedażą złomu z dunów po zaniżonych nieco cenach. Moze my szukać zleceń na zebranie czegoś np składniki na reset. Mozna zapytać o to na gildi czy też patrzeć co poszukiwane.

Na 60 LV powinniśmy podjąć decyzje. Czy kupujemy P2P i ewentualnie Hero mode - 3 postaci gramy naraz na 1 koncie. Czy gramy z Altem - np 1-2... dodatkowe konta i odpalamy na 1 PC.

Obie opcje ułatwiają grę ale nie są przymusem. Więcej postaci to większe wydatki ale i łatowej o team. A na tym LV jesteśmy już jakoś w stanie wykierować nasze postacie. No możemy podjąć decyzje o graniu takim na niższym LV. Ale wydaje mi sie ze na 60 ju mamy jakiś ogar i możemy podejmować takie decyzje czy wogle gramy dalej czy nie czy gra sie nam podoba.

7. Od 80 LV zaczynają sie UB bosy staramy sie od tej pory załapywać na nie. Z nich spore zastrzyki expa i bardzo pożądne eq. (Ub bosy w innym temacie)


100 lv quest Ice - 115 quest Ohwami- 120 wabit - wykonujemy wszystkie zyskujemy spory zastrzyk gotówki ze skrzynek.
Jeżeli robiliśmy uczciwie Otomai Questa być może zdobyliśmy pierwsze Relikt itemy.

Na 100 LV możemy zacząć sie podczepiać do Tormentor duna. I staramy sie go robić jak jest możliwość raz dziennie. Początek do zdobycia ringa +1 AP. Na 125 LV Flaxid dostępny.
Na 130 zalecam cofnąć sie do Asturb i wykonać Huppermage questa. Na ok 120 LV powinniśmy być ju określeni jaki relikt zbieramy radze poświecić chwilę na to jeśli jeszcze żadnego nie mamy. Linked relikt na początek to najlepszy wybór. Powinniśmy się zainteresować tez zebraniem składników na crafty większych Ikakitów by powiększyć skrzynie. Wbijamy chociaż jedna profesje na 100 LV zbieracką.

Możemy zając sie upiększaniem postaci. I dodatkową gotówka. Proponuję zrobić questy poboczne, złapać pety zorganizować HB. Zrobić kostium na własnego wierzchowca z Kelby. Zebrać emotki,
Cofnąć się do questa zinita i wykonać jego pełna wersje jeśli chcemy.
Poszukać bardziej dochodowego interesu.

8. Na tym etapie powinniśmy ogarniać ju duży zakres gry. Możemy zebrać trofea z dunów i porobić archivy by upiększać naszego baga. 140- zaczynamy questy w innych wymiarach. W tym momęcie powinniśmy zainteresować się plecakami 30 slotów. Jeśli jeszcze ich nie zdobyliśmy. Z duna z Białymi Wabitami możemy takie zdobyć friko. Kolo 130 radze zrobić sobie jakąś profesję broni. By móc zrobić jakaś z szuszu bo starcza na długo.

9. kolo 160-170 możemy zadbać o wykończenie postaci i zacząć od wbicia wszytkich profesji zbierackich na 100. I wbijania reszty profesji.

10. Gdy sa eventy z dodatkowym expem polecam poświęcać je na profesje gdyż wbić je trudniej niż LV postaci. No zawsze możemy podzielić czas na pół. Dodatkowo zalecam robić i nie ignorować żadnego eventa gdyż na nich możemy zawsze zarobić choć nie zawsze to oczywiste.

I na koniec jak potrzebujemy jakiegoś eq z craftu czy innych itemów zapytajmy w gildi ludzie maja nabite LV wysokie profesji i zawsze pomogą w craft czy pomogą zebrać jakiś składnik jeśli będą mieć na to chwilkę.

Pamietajmy też ze nie wszytko musimy dropnac czy kupić itemki wyciagnete z maszynek są tak samo dobre mimo ze wymagajawiecej pracy. Ale im wiecej tych dunow zrobimy wiecej dropów i wiecej expa. Więc niema co narzekać.

Bazowo dążymy do podstawowego buildu 12 AP 6 MP. Mp bywa ważniejsze niż AP gdyż pozwala nam na mobilność większą. Sa klasy którym taka wielka mobilność nie jest potrzebna np Osamodas Cra czy Xelor i można sobie pozwolić na sety 12/4 - 14/4 czy podobne. Mimo wszytko jeśli mamy używać eq które nie pozwala nam na uzyskanie w normalny sposób 12 AP lepiej zignorować taki item. Tarawą pułapka jest np. relikt Netez.

Można uznać za pułapkę relikt Merida Insygnia gdyż nie daje AP i MP. Jednak pozwala przekombinować tez nieco jak złapać itemy dobre i dodać pasywke a daje całkiem spore dmg. Zachęcam do liczenia Very Happy

Tak czy inaczej to proponowana prze zemnie ścieżka pozwalająca sie nie zgubić i nic nie pominąć kluczowego.

Pozostaje cieszyć się gra. I życzyć udanego dropu.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ataru00 dnia Pon 13:27, 12 Gru 2016, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.wakfubos.fora.pl Strona Główna -> Poradniki Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Forum.
Regulamin