|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ataru00
Administrator
Dołączył: 25 Maj 2015
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 15:01, 22 Paź 2015 Temat postu: ZINIT biegniemy na spotkanie Ogresta |
|
|
ZINIT biegniemy na spotkanie Ogresta.
Przynajmniej taką mam nadzieje. Ogresta spotkałem w swojej karierze wakfu ju 3 razy i za każdym razem mi dokopał ale to stare dzieje.
Quest Zinit nie jest ukończony. W tej chwili mamy dostępne 2 etapy i czekamy na rozwój. Tak czy inaczej będę przedstawiał tu ścieżkę jak ukończyć Zinit.
A mimo, że są to low lv questy puki co to jednak warto je wykonać za wczas aby się nie wracać i cackać z tym bo będzie to dużo biegania.
Przede wszystkim musimy ukończyć quest Asturb na knighta i dostać przedmiot do przechodzenia przez portale czasoprzestrzenne bo inaczej ani rusz.
Zinit quest zaczynamy na 15 LV.
Zacznijmy zatem puki pamiętam co i jak.
PapyPal daje nam questa Zinit rozmawiamy z nim.
W Asturb w pobliżu statku na Troll Fair jest statek na Zinit gadamy tam z kapitanem statku.
Gadamy z sowa jeśli jeszcze nie mamy nacji. Biegniemy do naszej nacji i gadamy z Joinkiem w oucie. Na mapie pojawiają się nam znaczniki gdzie mamy iść są w pobliżu areatow z tofu i gobalami w każdej nacji.
Po pokonaniu za każdym razem wrogów wracamy do Joinka zdać sprawozdanie. Wracamy do kapitana portu płynącego do na Zinit.
Walka na statku lądujemy na plaży i przekraczamy plażę.
Docieramy aż do duna i poznajemy pierwszego kozaka jaki stoi nam na drodze.
Jest nim foger - jak widać możemy się przekonać czym jest rasa fogerów. To ten mały glut w power armorze, który biegał za nami na początku naszej przygody
Przechodzimy dunai aktywujemy wiertło spotykamy Ululu.
I tu chyba musimy udać sie do Papypala albo do świątyni Alma.
Kierujemy się dalej do Archeologa z naszej nacji patrzcie na nicki archeologów może się wam z czymś skojarzą
Archeologowie są w nacjach Przy takich wielkich kwadratowych wykopach. Udajemy się tam gadamy z archeologiem i wchodzimy do środka wykopalisk. Musimy tu przeczytać wszytkie 5 zwojów w odpowiedniej kolejności od 1 do 5 wiszą ana beczkach i ścianach przyjrzeć się trzeba. Zbadać wykopane artefakty i zanieść wiadro z
wykopanymi artefaktami do skrzyni. Udajemy się do Sufoki.
Po dopłynięciu do Sufoki po lewej stronie statku jest łódka która przeniesie nas do innego obszaru wykopalisk. Gadamy z archeologami i badamy drzwi świątyni.
Udajemy się do Amakny.
Na obszarze z wielkim kwiatkim - widać na mapie - M - jest kwiatek.
Znajdziecie zaznaczonego NPC ma on dla nas marne questy do wszytkich prowadzi nas wierny kompas.
Po pokonaniu wszytkach pomniejszych zadań kieruje nas do duna Bovis 22 LV. Jest na tym samym areacie. Osoby z wyższym LV mogą mieć problem z wejściem do duna będzie on zablokowany.
Aby dało się wejść wystarczy stoczyć walkę z dowolnym potworkiem i się odblokuje. W dunie spotykamy reinkarnacje Bogini Osamodasa.
I mamy okazje się pośmiać bardzo fajny dun i bosowie:P
Polecam zabijać tylko summony. A wtedy sie wygra i będzie mieć wiele zabawy. Po wszystkim idziemy do archeologa i do świątyni Alma.
CDN
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ataru00 dnia Czw 23:17, 17 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Ataru00
Administrator
Dołączył: 25 Maj 2015
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 23:17, 17 Gru 2015 Temat postu: CDN |
|
|
Kto nie pamięta gdzie był proponuje kliknąć --- Q --- i dodać sobie questa Zinit jako aktywnego by kompas nam pomagał.
Idziemy do archeologa w Bonta. Jest na pustyni. Gadamy z nim obok jest wejście do nowego duna wrodzimy tam później. W ciągu questa.
Trafiamy do szkoły na Rock island.
Idziemy po schodach i wchodzimy do uniwersytetu, gadamy z NPC. I Wchodzimy do biblioteki. Czytamy książki i zapamiętujemy je to ważne - w samym rogu lewym encyklopedia - czerwona książka po przeczytaniu jej gadamy znów z archeologiem.
Zostajemy wysłani na wykład do jednego z nauczycieli uniwersytetu, który udzieli nam więcej informacji o starożytnych artefaktach.
Idziemy do klasy wykładowej po drugiej stronie korytarza uniwersyteckiego.
W sali wykładowej próbujemy podnieść książkę z biurka lektora. Odpowiedzi na pytania, które nam zadaje są w książkach w bibliotece.Wystarczy ze odpowiemy na 3 pytania poprawnie.
[/img]
Wracamy do archeologa i wchodzimy do biblioteki.
Po walce wracamy do archeologa i idziemy dalej korytarzem do pokojów z portalami gdzie wskakujemy w jeden z nich.
Zwiedzamy jaskinie udając się w lewo, docieramy do wysepki z książkami badamy je i idziemy w lewo dalej w nowej lokacji badamy groby.
Docieramy do grobu Khana Karakassa i zostajemy zaatakowani przez dobrze znana nam trojkę. Zespół M !!!
Tym razem są silniejsi, a ich pokemonki ewoluowały.
Jak zawsze proponuje walczyć zabijając im pokemonki tak większa zabawa. Pyzatym w walce uczestniczy archeolog i dobrze znana nam boginka i jej wlane pokemonki!!!! ^^
Po walce gadamy z Khanem i biegniemy dalej w lewo aż docieramy do duna przed nim rozmawiamy z reinkarnacja boginki.
Zwiedzamy duna. Po pokonaniu 3 grupki (wszystkich zabijamy normalnie) musimy wspiąć się po kamiennych schodach na trybuny i nimi idąc w prawo dostajemy się do pucharu. Walka z bosem duna samym Khanem Karakassem!!!. po walce idziemy dalej w prawo i wychodzimy gejzerem na zewnątrz. Udajemy się do świątyni zdać relacje.
Zatem CDN[/b]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ataru00 dnia Pon 17:40, 08 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ataru00
Administrator
Dołączył: 25 Maj 2015
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 18:49, 21 Paź 2016 Temat postu: Part 4 |
|
|
Witam nadszedł kolejny part questa.
Udajemy się do Brakmaru tam na drodze spotykamy znajomego archeologa.
Po rozmowie udajemy się do owej lokacji – Slumsy – nieopodal fabryki.
Tu ponownie spotykamy archeologa dowiadujemy się że nie jest on w stanie samodzielnie nas zabrać do „ bosa” od którego musimy wyłudzić kolejny fragment interesującego nas starożytnego artefaktu. Zostajemy odesłani by znaleźć sojuszników w Slumsach którzy nam pomogą się prześlizgnąć. Zatem rozmawiamy z 3 npc.
PROPONUJE PRZEBIĆ SIĘ przez wszytkie 3 bramy siłowo.( jeszcze tu wrócimy).
Docieramy do gabinetu i spotykamy zapowiedź nowej klasy postaci w naszym świecie Ouginaka.
Musimy przebrnąć przez rozmowę z nim i przekonać do swoich argumentów. Zatem otwieramy notatnik i zapisujemy kolejność odpowiedzi jakie wybieramy aż dotrwamy do zawarcia umowy.
TU NIESPODZIANKA – Ecaflipy maja utrudniona rozmowę klasowo – więcej dialogów.
Lista przedmiotów do dostarczenia.
Sacra Dun--- 10 dried dung – 1 golden dung
Chafer ---dungeon – 1 bone flour– 1 tibia – 10 chafer bones
Craft itemy do zrobiebia – 5 Basic Sting (herbalis) 2 Basic handle – bronie – 10 osamodas Powder (chef), - 100 wiader wody ze studni , 1 Crate (handyman)
Gdy uda nam się wszystko dostarczyć zostajemy zaproszeni do sekretnego laboratorium. Tam czekają nas 3 małe zagadki logiczne (są wyjątkowo łatwe) z przesuwaniem skrzynek zatem mechanika nam już dobrze znana.
Eksperyment zostaje zakończony połowicznym sukcesem a my ruszamy za zguba do nowego duna na 40 lv. Rozmawiamy z archeologiem przed dunem.
Dunik prosta sprawa (piaskowe mumie wybuchają teleportując nas obok bosa i zadając dmg.
Po duniku udajemy się na Alma pokazać artefakt NPC w środku.
KONIEC CZEKAMY NA PART 5
CDN.
A TERAZ NIESPODZIANKA.
Z questa możemy zdobyć parę itemów i kostium, oraz tytuły.
Aby je zdobyć musimy wrócić do dunika questa – wejście powyżej wejścia do Slumsow.. Zabijamy tam bosa jako first i jako last.
Następnie wracamy do Slumsow. Tu czeka nas zabawa.
Po rozmowie z archeologiem przed przejściem ze strażnikami aktywujemy questa codziennego. Czyli możemy go robić codziennie..
Musimy przejść przez przejścia nie zwracając na siebie uwagi strażników.
Mamy opcje – Rozmowa – oczarowanie- zabójstwo – prześlizgniecie się – łapówka – atak.
Opcje Zabójstwa zyskujemy po rozmowie ze Sramem. – koszt najęcia 2000 KAMA
A opcje zauroczenia z Tancerką. – koszt najęcia 2000 KAMA
Dodatkowo dla Enusa z plotkami musimy zapłacić 160 tysi kama, oraz wyczerpać wszystkie opcje dialogowe z plotkami.
TERAZ ZACZYNA SIĘ ZABAWA.
Jak zrobić właściwie przejścia.
KAZDEGO – ze strażników musimy : raz przekupić , raz zamordować ,raz zauroczyć , raz oszukać.
Opcja ataku – nie używamy nigdy.
Prześlizgnięcia się - tylko jeżeli uda się nam wykonać na każdym ze strażników jakąś z powyższych sztuczek.
SPOSÓB 1 --- Wrodzimy do pierwszego pokoju i próbujemy na pale strzelić właściwa opcje. Jak źle trafimy relegujemy i wchodzimy znów aż się uda.
SPOSÓB 2--- przed każdym pokojem rozmawiamy z enusem i płacimy mu za informacje jak przechytrzyć danego strażnika. Każda kolejna opcja rozmowy kosztuje coraz więcej. Owy enus podpowiada nam jak mamy każdego potraktować np. podpowiada nam znaleźć jakiemuś panienkę to idziemy do tancerki płacimy jej używamy opcji zauroczenia na danym strażniku.
UWAGA – żeby nie powtarzać kolejnego dnia tego znów radze nie wychodzić z 3 pokoju do zaułka.(NIE ZAKAŃCZAĆ) Relegujemy i ponownie wykonujemy te same operacje aż zaliczy nam wszystkie archiwy( na każdym strażniku wykonamy każda opcje )
Gdy wykonamy to wszystko dopiero zakańczamy wyjściem z zaułka i zgarniamy wszystkie możliwe nagrody.
Koszty łapówek – 1000 ,10.000, 100.000 kama w zależności jakie kłopoty ma dany strażnik.
MINIMALNY KOSZT WYKONANIA QUESTA PEŁNEGO TO SUMA KOŁO 300.000 KAMA.
Zatem jest to Bardzo kosztowna zabawa tylko dla chętnych.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ataru00 dnia Śro 14:00, 08 Lis 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ataru00
Administrator
Dołączył: 25 Maj 2015
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 1:39, 19 Gru 2016 Temat postu: WIELKI FINAL PART 5 |
|
|
Nadszedł czas na wielki finał. Kończymy Nation Quest (etap 5) jest to jego koniec. Jednak nie myślcie ze nie pojawi się kolejny podobny na wyższy LV. Ale do rzeczy.
Żeby zaliczyć tego questa musimy mieć emotki które zdobywamy jeszcze w Incarnam i Asturb. Czyli podstawke.
Bow- Klaskanie- Śmiech-Płacz-Gniew-Siadanie- Strach-Ziewanie.
Idziemy do sufoki kolo portu nasz statek do drzwi, które były do tej pory zamknięte. Na ziemi opodal drzwi mozemy zobaczyć ukruszony fresk, możemy go obejrzeć.
Otwieramy drzwi i wchodzimy do środka.
Archeolodzy do każdego z pomieszczeń dają nam wskazówki jak się zachować na glifach jeśli zrobimy coś złe zaatakują nas mobki.
Opisze pomieszczenia jako prawo lewo środek. Myślę że ogarniecie.
Środek - Bow
Prawo- Klaskanie
Lewo- Śmiech
Lewo - Płakanie
Prawo - Gniew
Środek - Siadanie (gdy zrobimy boki)
Lewo -Ziewanie
Prawo - Strach
Bijemy bosika podobnego do Cthulhu ^^
Włączamy kompas i biegniemy do hangaru na wybrzeżu.
Po rozmowie wynajmujemy kapitanów statków od najniżej położonego.
Eca - prosta walka z piratami - 500 Kama oplaty
Bwork - opodal drabinka prosta łamigłówka musimy przynieść mu jego majtki. Jak ktoś nie widzi wszystkich bombelkow z powietrzem polecam ekran taktyczny.
Fog- Idziemy do duna Kokokabana - w sufoce w lesie i tu uwaga -- Klikamy --P-- i zaniżamy sobie lv postaci do 50 lv. W tym trybie zakańczamy duna i jeśli dropnie nam - Olej - o który nas poproszono wracamy do NPC Fogera. Udajemy się na statek.
Zwiedzamy statek zgodnie z Kompasem i idzemu porozmawiać z Nawigatorem.
Gdy się zbudzimy. Idziemy znów na mostek i aktywujemy dźwignie.
Walka Archeolog, który ma odblokować dźwignie lepiej by nie obrywał i nie padł zatem bronimy go.
Po walce wychodzimy ze statku.
Walka z Bosem. Harpunami usuwamy macki które atakują statek. Foger wskazuje HP Statku. Przy okazji dowiadujemy się ze owy Fog jeśli jeszcze go nie poznaliście to jeden z Przestępców którego możemy spotkać na Forfut.
Po walce znów mała walka z mobkami. I ponownie 2 Łamigłówki takie same jak ta z majtkami.
Idziemy do duna tu spotykamy naszych starych znajomych - Team M - oczywiście polecam zabijać pokemonki by poznać nowe Oczywiście nie zabijamy Miau bo to on spaja Team M.
W 3 roomie stajemy wreszcie do ostatecznej walki. Glify które robi bos na ziemi wchodząc na nie lub miniony gdy na nie wchodzą tracą hp. Możemy sobie nimi dodać DMG ale tracimy dodatkowo Odporność. Dodatkowo Bos potrafi naszych sojuszników i nasze summony zdjąć na 1 Hita.
Zakończenie NIESPODZIANKA:D
Tak czy inaczej zyskujemy Dofusa - z którego wykluć się nam może mały smok - wierzchowiec ze statystykami jak Dragoturki.
Po wszystkim rozmawiamy z archeologiem przed wejściem do duna. I teleportujemy się na Alma porozmawiać z ostatnim NPC w świątyni.
Mam nadzieję ze poradnik pomógł nieco. Miłej gry. Oceniam questa na 10/10 i świetnie się przy nim bawiłem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
czarny-smok
Dołączył: 13 Lut 2017
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk, Jstrzębie-Zdrój
|
Wysłany: Sob 11:08, 25 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Witajcie! Oto naszedł ten dzień, dzień w, w którym słowa proroctwa mają się spełnić i mamy zostać wielkimi bohaterami Świata Dwunastu. Przynajmniej na tyle, na ile nam to pozwoli aktualizacja gry i nowy quest Góra Zinit czeka na śmiałków, więc do dzieła.
Zaznaczam, że quest "Mount Zinit - Part One" jest bezpośrednią kontynuacyjną WSZYSTKICH wcześniejszych zadań, jakie mogliśmy się podjąć. Jeżeli chcemy uniknąć przykrej niespodzianki należy je wszystkie nadrobić. Dodatkowo na dzień dzisiejszy (niestety) należy mieć opłacony booster pack aby można było dostać się na Wild Beach (mam nadzieje, że szybko to się zmieni i quest będzie dostępny dla wszystkich graczy).
Udajemy się na Zinit Blach w celu rozmowy z Ullu, po rozmowie z NPC przekraczamy mgłę i udajemy się na Wild Beach.
Jesteśmy u podnóża góry Zinit, na plaży musimy udać się do nowego NPC Young Osmodas Clan Memeber Misshell - to ona teraz będzie nam dawać zadania.
Po rozmowie z młodą Osą dostajemy pierwsze zadanie, a mianowicie uśmiercenie 2 potworków (Snaiilmet i Darth Mussel), jest tego pełno w okolicznej faunie i florze więc nie ma problemu.
Po zabiciu mobków, odblokowuje się nam kolejna część zadania, a mianowicie udanie się po Mollushy Egg w tutejszym dungeonie (level wymagany 51 level). Sam dun znajduje się po lewej stronie plaży.
Po zdobyciu jajka, wracamy do osy i dostajemy kolejne zadanie - mamy sprawdzić tutejszy obóz. Udajemy się tam ( w razie trudności możemy włączyć kompas). Obóz znajduje się za barierą (wymagany item, który dostajemy po ukończeniu Wild Estate). Na miejscu klikamy w rzeczy, które dją nam możliwość interakcji. Dalsza wędrówka zaprowadza nas w głąb Wild Cave, gdzie czeka nas bardzo prosta walka, która nie powinna przyprawić nam problemów.
Po wszystkim wracamy z powrotem do NPC i dostajemy kolejne zadanie, znowu mamy uśmiercić tutejsze gadziny (Hammer Selachii i Spear Selachii). Po wykonaniu go, kolejny dungeon na 51 level (Dry Selachii Dungeon).
Wracamy do naszej Mishell i zostajemy poproszeni o przyniesienie Abanoned Shell, więc nie zostaje nic innego jak udanie się za kompasem do jaskini (wymagany level 65).
Po zdobyciu muszelki wracamy do NPC i dowiadujemy się, że musimy udać do Schnek Cave. Biegniemy, a na miejscu okazuje się, że główne wejście jest zablokowane. Nic innego nam nie pozostaje jak poszukanie innej drogi. Po prawej stronie, nieopodal głównego wejścia mamy jamy, na których klikamy interakcje. Pojawia się Ullu, który informuje nas o kolejnym ważnym itemie, który należy zdobyć.
Jest to Rikki Wand, i aby ją zdobyć udajemy się na Moonk Island. Uwaga w celu wykonania tego zadania, potrzebujemy party składającego się z 5 osób (my plus 4 osoby dodatkowo). Udajemy się do Underworld Dungeon.
Po pokonaniu NUn, podchodzimy do fortepianu po lewej stronie. Okazuje się, że jest to tajemne przejście. Lądujemy w ukrytym pomieszczeniu, w którym widzimy płytki z literami na podłodze i dźwignie. Czas na małą zagadkę. Rozwiązaniem jest słowo A M E N
Każdy z naszych towarzyszy musi stanąć na płytce z odpowiednią literą, a my możemy zając się dźwignią. Jeżeli wszystko poszło dobrze pojawia się skrzynia, z której wyciągamy upragniony Rikki Wand. Daje nam to też nową emotkę - w każdej chwili możemy się zmniejszyć .
Dobra czas na powrót do podnóża góry! Wracamy do miejsca, gdzie były jamy, pomniejszamy się i wchodzimy w głąb jaskini.
Kolejna mapka i na miejscu czeka już na nas znajoma osa. Dostajemy zadanie uśmiercenia Gunky Schnek i Mugischnek oraz udanie się do nowego dungeonu (Shnekymois Cavern - wymagany level 81)
I tutaj ważna sprawa, jeśli chodzi o walkę z bosem czyli królową. Ma ona całkowity immunitet na dmg, ale jest i na to spoób żeby gadzinę zabić.
O tuż jeden z jej ataków tworzy pole na ziemi, należy na nie wejść i dać "pass", dzięki czemu zamieniamy się w jednego z robali. Podchodzimy do królowej i korzystając z nowych możliwości jako robak zostawiamy czy bierzemy (mało istotne) jajko. Od teraz boss traci immunitet i można go śmiało zatłuc.
Sposób na dungeon jest więc prosty, pozbywamy się strażników królowej, a później na spokojnie zmieniamy się w robaczka i robimy to co opisałem powyżej.
Wracamy do NPC, po rozmowie udajemy się na drugi kraniec jaskini, gdzie na drodze stoi nam jezioro. Tutaj dowiadujemy się o istnieniu kolejnego itemu, a mianowicie Luminescent Amulet, dzięki któremu możemy pływać (!).
W celu zdobycia go udajemy się na Biblize (kolejna lokalizacja, gdzie jak mamy ukończone zadanie, wszystko pójdzie gładko), następne kroki kierujemy do Jely Dimension.
Idziemy w miejsce, gdzie kończyliśmy zadanie na Biblizie (Yelly Show) i ponownie go pokonujemy. Po wykończeniu dużej żelki, pojawia się skrzynia z której wyciągamy Luminescent Amulet. najprawdopodobniej w obecnej chwili zdobycie tego artefaktu dzieje się automatycznie w czasie ukończenia questu na Biblizie.
Wracamy do jaskini i nieszczęsnego jeziorka, wskakujemy do wody i przepływamy na drugą stronę i opuszczamy jaskinię.
Wychodzimy na zewnątrz i tutaj niespodzianka, Otomai postanawia nam od tej pory pomagać, to to on będzie zlecać nam kolejne zadania. Uwaga na tej mapce mamy karę do statystyk (-20% HP i -25% dmg), puki nie wykonamy dwóch zadań dla alchemika)
Udajemy się więc do niego w celu rozmowy. Otrzymujemy pierwsze zadanie. a mianowicie udanie się do Snowbund Willage znajdującej się na Chillbeg Island.
Na miejscu wspierając się kompasem zbieramy 3 itemki, co odblokowuje kolejną część zadania, a mianowicie udanie się do do Harebourg Castle.
Po dotarciu na miejsce udajemy się do Cmentary Tower, która znajduje się na prawo od tutejszego dungeona, czeka tam nas krótka walka. Po wszystkim wracamy do Otomaia.
Teraz możemy udać się w dalszą wędrówkę, zbliżamy się do klifów i kolejna niespodzianka. Okazuje się, że aby przeskoczyć na drugą stronę musimy mieć artefakt który dostajemy po zakończeniu zadania na Ohwymi (wymagany level 115). Jeśli zadanie mamy zaległe nie pozostaje nic innego jak udanie się na pustynie i wykonanie go (w innej części forum Atru00 bardzo przejrzyście opisał wszystkie qesty, więc ja nie będę się nad nimi rozwodzić)
Po zdobyciu butów (lub jeśli je już mamy) wracamy do Otomaia powiedzieć mu o tym i dopiero udajemy się na drugą stronę klifów. Tutaj mamy kolejne zadanie do wykonanie - zabicie Whirlikid i Whrlbig (pamiętamy cały czas, że mamy kary za lokację więc proponuję poszukanie pojedynczych sztuk a biega tutaj tego cała masa). Po ubiciu wskazanych celów udajemy się do dungeonu Whitril Station (wymagany level 111).
Kolejny dungeon, gdzie nie znając sposobu na bosa może nas bardzo zaboleć. Tutejszy szef, też ma immunitet na wszelakie obrażenia i też jest na to sposób, a mianowicie należy go zakatować zwykłym atakiem melle! (domyślnie klawisz "F" na klawiaturze). Dzięki przeprowadzeniu takiej akcji, nas przesuwa o 6 kratek od bossa, ale ten staje się podatny na nasze ataki. Prócz niego w tej komnacie jest jeszcze jeden mobek, który też ma ten sam immunitet, który ściąga się po przeprowadzeniu akcji opisanej powyżej. Boss będzie tak długo żyć i nas męczyć, puki ten mobek nie padnie jako 1.
Na ważną uwagę zasługuje fakt, że w każdej sali na tym dungonie są wiatraki, które nas przesuwają, więc należy uważać jak się wykonuje ruchy tutaj.
Wracamy do Otomaia, który w nagrodę waży nam antidotum i od teraz negatywne statusy lokalizacji już nie działają na nas.
Czas na dalszą drogę, udajemy się dalej pod górę. Kolejna niespodzianka po drodze. Otóż znowu musimy posiadać artefakt, jest to łuk który zdobywamy za zadanie na Wabbit Island (wymagany 120 level). Mamy sytuację w której postępujemy analogicznie jak ostatnio - nie mamy łuku udajemy się zrobić zadanie. Jeśli mamy już łuk wracamy do NPC żeby mu to powiedzieć i w końcu dostajemy się na drugą stronę.
I tutaj kolejna niespodzianka, poznajemy nowego NPC, który postanawia nam trochę poprzeszkadzać. Po filmiku zostają dwaj strażnicy z którymi musimy stoczyć walkę. O ile może wystraszyć ich level (mają 200), o tyle praktycznie w ogóle nie atakują i dają się łatwo pokonać.
Tutaj kolejne zadanie zabicia dwóch tutejszych drelków i udanie się do dungeonu (wymagany level 135). Akurat tutejszy dungeon nie wymaga jakiś specjalnych taktyk czy chwytów. Po prostu lecimy przez komnaty zabijając po drodze wszystkie moby i ostatecznie bossa.
Po wyjściu z dungeonu wracamy do Otomaia na rozmowę i udajemy zbadać się tajemniczą ścianę.... Po filmiku następuje niestety już koniec naszej przygody u podnóża góry Zinit.
Miejmy nadzieje, że twórcy gry nie dadzą nam długo czekać i będziemy mogli poznać dalszą część historii
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ataru00
Administrator
Dołączył: 25 Maj 2015
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 9:15, 04 Lis 2017 Temat postu: Statek Kosmiczny i Coraz Wyzej |
|
|
DODATKOWO na każdym etapie ZINIT mamy dostepne równie questy mecenary. Do zdobycia rozne ozdoby i Heven Bag.
MINI Quest poboczny.
RELIKT KEL DWA - to ring który kompletujemy na etapie Drelkow i Whirly.
Po zebraniu 100 fragmentów i założeniu go dostajemy ringa w wersji zepsutej białej. Zakładamy go dostajemy do niego quest. Musimy pogadać z NPC Otomaiem. Nasz ring będzie odrobine ulepszony.
Aby go naprawić całkowicie musimy zdobyć 3 INHIBITORY.
WODA - dropi z czasówek z Crackerami oraz Bworkami.
OGIEŃ - dostajemy za wykonanie mecenary questow z obu tablic.
POWIETRZE - za pokonanie GREY XIII Drelka taki biały mini bos kreci sie po obszarze.
Najciężej spotkać moby z czasówek. Gdy mamy 3 INHIBITORY idziemy znów do Otomaia a on nam naprawia relikt.
Po pokonaniu Kretow w dunie ponownie wracamy do Otomaia.
Podchodzimy do ściany statku i znów do Otomaia - potrzebujemy artefakt z questa Enurado. Idziemy do włazu statku.
Na statku jest parę punktów teleportacyjych na szczęście podpisane i szybko docieramy do pokoju kontrolnego. Zabijamy Greedo - mocne glutki.
I gadamy z Ululu. Poznajemy prawdę o statku i przepowiedni i samą prawdę o Ululu.- patrzcie na fotel.
Airlok 41 potem do pokoju z Kriokapsułami - oglądamy tą rozbita na środku - znów Greedo - oglądalny zbitą szybę w drzwiach. Musimy mieć artefakt z xelorium i gadamy z Ululu. Wracamy do kapsuł po lewej wyrwa czasowa cofamy się do przeszłości. Oglądamy zamknięte drzwi ponownie Greedo. Idziemy do Ululu.
Idziemy w prawo obejrzeć bazy Danych. Walka z Eliatropami.
Musimy aktywować 3 lewarki i obejrzeć teraz ju otwarte drzwi. Idziemy pogadać z Ululu i wracamy do teraźniejszości. Przechodzimy przez zamknięte wcześniej drzwi ponowana rozmowa z Ululu. -- biegniemy dalej czasem sie buguje wiec mozemy użyc teleportu na wyzszy poziom zapa.
Ogladmy skrzynke z Silo. Idziemy pogadać z Kali odpowiedzi- 1-2-3-2-1.
Zabijamy ponownie 2 wyznaczone moby i idziey na dunik Kali.
Wracamy po dnie do Kali mamy przynieść 4 Silo. Leża sobie w widocznych miejscach np kolo mecenary, otomai camp, duna. Oddajemy je dla Kali.
Dostajemy upierdliwe zadanie.
Musimy pokonać :
Sham Moona - UB Moon
3 bosy z altarow Moon
zrobic oba Mecenary - zalicza natychmiast jeli mamy je ukonczone.
I zrobic quest Bosses Hunt od otomaia tez na Moon.
CDN.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ataru00 dnia Śro 14:03, 03 Sty 2018, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|